مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
شنبه , اردیبهشت ۸ ۱۴۰۳
خانه / بلور / لیست قیمت بلور اصفهان اسفند ماه۱۴۰۲
لیست قیمت بلور اصفهان

لیست قیمت بلور اصفهان اسفند ماه۱۴۰۲

لیست قیمت بلور اصفهان همراه با موجودی برای خرید از کارخانه در اسفند ماه۱۴۰۲ را می توانید در ادامه همین متن همراه با عکس داشته باشید.

اگر شما نیز از خریداران محصولات شرکت اصفهان گلس می باشید بدون شک همیشه تمایل خواهید داشت تا از به اخرین لیست قیمت بلور اصفهان یا به روز ترین تولیدات این شرکت اطلاع داشته باشید پس می توانید با همراه مجموعه اراد کریستال به این مهم دست یابید.

لیست قیمت بلور اصفهان

اخرین لیست قیمت بلور اصفهان در سال۱۴۰۲

با توجه به اینکه ماه اسفند اخرین ماه از سال می باشد لذا هر گونه تغییر قیمتی که بخواهد در لیست قیمت بلور اصفهان بوجود اید در این ماه باید اعمال شود پس احتمال اینکه در این ماه جنس ها افزایش قیمت داشته باشند محتمل هست و این شما خریداران هستید که باید در ارتباط مستقیم با نمایندگان فروش باشید تا از این مهم اطلاع پیدا کنید.

اکنون که شما در حال خواندن این متن هستید روز اول اسفند۱۴۰۲ می باشد ما به روز ترین لیست قیمت محصولات کارخانه بلور و شیشه اصفهان را به صورت پی دی اف در زیر قرار داده ایم.

لیست قیمت بلور اصفهان

کانال بلور اصفهان اینستاگرام و تلگرام

فایلی که در بالا قیمت های محصولات اصفهان گلس را در ان قرار داده ایم و شما خریداران عزیز نیز ان را دانلود کرده اید در هفته اول اسفند ماه ویزایش شده است و در هر ماه همیشه ما محصولات جدید را در خط تولید کارخانه اصفهان شاهد هستیم یا کالا هایی که اکنون روی خط تولید می باشد ممکن است اتمام موجودی داشته باشند.

https://www.instagram.com/aradcrystal

https://t.me/aradcrystal

https://rubika.ir/aradcrystal

https://eitaa.com/aradcrystal

https://splus.ir/aradcrystal

https://ble.ir/aradcrystal

علاوه بر موارد فوق نیز ممکن است که حتی قیمت محصولات نیز دست خوش تغییر شود و شما عزیزان دیرتر اطلاع پیدا کنید پس اگر قصد دارید که اخرین و به روز ترین لیست قیمت های بلوریجات ایرانی برند های زیر را داشته باشید با ما در کانال تلگرام یا اینستاگرام همراه باشید.

  • بلور کاوه
  • مظروف یزد
  • توسعه بلور
  • بلور تابان
  • ساکورا گلس
  • این کریستال
  • بلور گمین
لیست قیمت بلور اصفهان

خرید بلور شیشه اصفهان از کارخانه

خرید محصولات کارخانه بلور و شیشه اصفهان از درب کارخانه چگونه است؟ برای پاسخ به این سوال ما نوع خرید شما را به سه دسته تقسیم می کنیم

  1. خرید خرد دستی برای مصرف روزانه
  2. خرید کارتنی برای فروش
  3. خرید عمده ماشینی برای پخش یا صادرات

در مورد گزینه ۱ شرکت اینگونه فروشی ندارد و نیازمند است تا خودتان به بازار های سنتی بروید یا اینکه از سایت های اینترنتی ولی معتبر خرید انجام بدهید.

مورد دوم را می توانید با قیمت مناسبی خرید کنید و ان هم این است که ما از مجموعه اراد کریستال ان را به صورت کارتنی و با قیمت کارخانه برای شما از انبار به باربری ارسال کنیم و اما مورد سوم که مهم ترین موضوع بحث ما هست به شکل زیر بیان می کنیم.

در مورد خرید  ماشینی باید این مورد را مد نظر داشته باشید که شرکت فروش درب کارخانه به هیچ شخص حقیقی را ندارد و شما خریداران یا بازرگانی ها برای خرید باید به سراغ نمایندگی ها بروید یا اینکه با ما در مجموعه اراد کریستال در ارتباط باشید ولی اگر بخواهید به دلار خرید کنید این موضوع خارج از بحث ما هست.

لیست قیمت بلور اصفهان

خانواده سمیرامیس محصول اصفهان گلس

در کارخانه بلور اصفهان چند خانواده تولید می شوند که از طرح جالبی برخوردار هستند ولی گویا در بازار داخل ایران مشتری های خاصی ندارد اما اگر در زمینه صادرات فعالیت می کنید بخصوص برای کشور های اسیای شرقی مانند افغانیستان، پاکستان، ازبکستان، قراقستان، قرقیزستان می توانند گزینه های خوبی باشند

  • سمیرامیس
  • کوکب
  • ارکیده
لیست قیمت بلور اصفهان

فروش بلور کاوه با قیمت عالی

در مجموعه اراد کریستال علاوه بر خرید بلور و شیشه اصفهان می توانید محصولات بلور کاوه را نیز با بهترین قیمت خرید کنید چرا که فروش عمده این برند را نیز در دستور کار خود داریم.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

لیست قیمت بلور کاوه

لیست قیمت بلور کاوه فروردین ماه۱۴۰۳

لیست قیمت بلور کاوه در فروردین ماه۱۴۰۳ که شامل شرکت هایی چون ساچی گلس، تابان، …