مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
شنبه , اردیبهشت ۸ ۱۴۰۳
خانه / بلور / قیمت بلور زنگان اردیبهشت ۱۴۰۲
قیمت بلور زنگان

قیمت بلور زنگان اردیبهشت ۱۴۰۲

قیمت بلور زنگان در اردیبهشت ۱۴۰۲ به همراه تصویر و سایر مشخصات در فایل زیر برای شما خریداران عزیز قرار داده شده است.

چنانچه قصد دارید که از به روز ترین قیمت بلور زنگان یا حتی سایر کارخانه بلور سازی در ایران هم چون اصفهان گلس و نوری تازه می توانید با ما در مجموعه اراد کریستال همراه باشید.

قیمت بلور زنگان

لیست قیمت بلور زنگان اردیبشهت ۱۴۰۲

این نکته را شما خریداران عزیز یا ان دسته از کسانی که قصد خرید محصولات کارخانه بلور و شیشه زنگان را دارید باید اطلاع داشته باشید که، موجودی های این برند تولیدی هر هفته اعلام می شود پس اگر قصد خرید عمده یا از درب کارخانه را دارید باید در نظر داشته باشید که جهت ثبت سفارش ها ابتدا باید موجودی جدید را دریافت کنید.

برای ان افرادی که قصد خرید کارتنی نیز دارند می توانند همراه ما باشند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید را نیز به انها بدهیم.

قیمت بلور زنگان

خرید بلور زنگان و کاوه گلس

اگر قصد دارید که در زمینه خرید و فروش محصولات بلور زنگان فعالیتی داشته باشید اما توانایی خرید عمده از درب  شرکت و به صورت ماشینی را ندارید شما می توانید از مجموعه اراد کریستال به صورت کارتنی نیر خرید داشته باشید.

جهت خرید کارتنی محصولات برند هایی چون زنگان یا کاوه گلس از انبار شما باید موجودی هایی که در انبار موجود می باشد را دریافت کنید و نسبت به ثبت سفازش اقدام کنید. اما تفاوت هایی که میان خرید های کارتنی و ماشینی هست در چه می باشد؟

قیمت بلور زنگان

پحش بلور زنگان و نوری تازه

تفاوت خرید از انبار با خرید از کارخانه در چه می باشد؟ این توضیحات تنها مربوط به کارخانه بلور زنگان نمی باشد بلکه برای بلور اصفهان و کاوه و نوری تازه نیز صادق هست. برای خرید از کارخانه حداقل سفارش شما باید یک ماشین خاوری باشه اما برای انبار نیاز به این حجم نمی باشد بلکه می توانید به صورت کارتنی اقدام به خرید کنید.

تفاوت دیگر در تخفیف می باشد که بدون شک برای خریداران عمده که منظور ماشینی می باشد بیشتر است اما برای خرید های کارتنی نیز در برخی مواقع تخفیفاتی به صورت درصد کسر می شود.

قیمت بلور زنگان

کانال تلگرام بلور شیشه زنگان

تولید یک محصول جدید در یک شرکت و معرفی و عرضه ان به بازار در زمان های گذشته کمی زمان بر بود اما امروزه با استفاده از تکنولوژی های روز هم چون تلگرام یا ایسنتاگرام یا سایت های مرتبط با شرکت، تنها در عرض چند ثانیه و حتی قبل از اینکه ان محصول به بازار ترزیق و عرضه شود در دید خریداران قرار داده می شود.
https://www.instagram.com/aradcrystal
https://t.me/aradcrystal

این مزیت برای تولید کنندگان بسیار دارای اهمیت می باشد چرا که می توانند این محصولات جدید را با بازار هایی از پیش خرید شده به فروش برسانند. حال اگر شما نیز تمایل دارید که از به روز ترین تولیدات شرکت بلور زنگان یا حتی شرکت هایی چون بلور کاوه و نوری تازه و اصفهان گلس یا این کریستال اطلاع داشته باشید در کانال مجموعه اراد کریستال عضو شوید.

قیمت بلور زنگان

محصولات شرکت بلور زنگان

محصولات شرکت بلور و شیشه زنگان که در کشور ایران تولید و به بازار این صنف ترزیق می شود از کیفت قابل قبولی برخوردار می باشد و در رتبه بندی کیفیتی می توان جایگاه سومی را بعد از بلور اصفهان و نوری تازه به ان اختصاص داد.

بیشتر تولیدات این کارخانه در زمینه لیوان ها و نیم لیوان ها می باشد گه کیفیت خوبی نیز دارند و در دسته بندی و نام های زیر می باشند

  • نیم لیوان های دسته دار سان، پاشا، روما، راشل، بللو، مارینا
  • لیوان های الماس، اکوا لوزی و ساده، کندو و چاپی و…
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

لیست قیمت بلور کاوه

لیست قیمت بلور کاوه فروردین ماه۱۴۰۳

لیست قیمت بلور کاوه در فروردین ماه۱۴۰۳ که شامل شرکت هایی چون ساچی گلس، تابان، …