مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
شنبه , اردیبهشت ۸ ۱۴۰۳
خانه / بلور / قیمت محصولات بلور کاوه
قیمت محصولات بلور کاوه

قیمت محصولات بلور کاوه

قیمت محصولات بلور کاوه توسط چه معیار هایی تعیین می شود که تا این حد پایین است و باعث شده است تا خرید و فروش ان به یک شغل دوم برای برخی از افراد تبدیل بشود؟

اصلی ترین عامل تعیین قیمت محصولات بلور کاوه خود کارخانه است و اینکه فروش همه ظروف و سود حاصل از ان تنها به کارخانه متعلق می باشد نه به نماینده خاصی.

قیمت محصولات بلور کاوه

لیست قیمت محصولات بلور کاوه اصفهان

در شرکت های بلور اصفهان و بلور نوری تازه، کارخانه یک تصمیم در امر فروش گذاشته است و ان هم این است که هر خانواده ای را به یک نماینده داده است و برای خرید ان محصول، باید به سراغ همان نماینده رفت و اگر شما حتی از نماینده دیگری هم خرید کنید، باز هم سود حاصل از فروش به ان نماینده تعلق می گیرد و این یعنی افزایش قیمت.

اما در بحث فروش بلور کاوه این موضوع برقرار نیست و هیچ خانواده ای از هیچ کدام از شرکت های گروه صنعتی شیشه کاوه در اختیار هیج کدام از نماینده ها قرا داده نشده است و شما خریداران تنها برای ثبت سفارش است که باید به سراغ نمایندگی ها بروید.

قیمت محصولات بلور کاوه

لینک کانال بلور کاوه در تلگرام

تلگرام یک شبکه اجتماعی بسیار پر کاربرد برای معرفی ظروف بلور و شیشه تبدیل شده است چرا که در کارخانه بلور و شیشه کاوه، شاید هر هفته یک محصول جدید وارد خط تولید بشود یا یک رنگ جدید از یک ظرف بخ خطوط تولید اضافه بشود و اولین و سریع تری روشی که می توان تولیدات جدید را به خریداران معرفی کرد نیز همین شبکه اجتماعی می باشد.

KAVEHGLASSIND@ لینک کانال بلور کاوه

از دیگر امیتاز هایی که کانال تلگرامی شرکت بلور کاوه دارا می باشد این است که لیست موحجودی روزانه کارخانه را همراه با محصولات قدیمی که بعد از مدتی دوباره به خطوط تولید اضافه شده اند اشاره می شود.

قیمت محصولات بلور کاوه

نمایندگی بلور کاوه در شیراز

استان شیراز یکی از شهر های زیبای کشور می باشد در این استان بیشتر خریداران به دنبال خرید ظروف بلور اصفهان و نوری تازه می باشد چرا که کیفیت خوبی دارا هستند و مشتری را از خرید خود راضی نگه می دارد.

ولی به هر حال با توجه به تولیدات شرکت بلور کاوه و بخصوص محصولات رنگ صورتی و ابی ان، فروش ظروف بلور و شیشه کاوه نیز در این شهر به خوبی انجام می شود.

قیمت محصولات بلور کاوه

بازار خرید و فروش  بلور کرج

استان کرج در چند سل اخیر پیشرفت های بسیار خوب و بزرگی از جهات مختلف داشته است و هم چنین با توجه به اینکه در دسترس ترین شهر با استان تهران نیز می باشد لذا بسیاری از مردم ان در تهران مشغول به کار هستند و در کرج به زندگی می پردازند.

هم چنین ارزان تر بودن اجاره های مغازه و سوله ها در مقایسه با تهران، سبب شده است تا پخش بیشتری از ظروف بلور و شیشه در کرج را به نسبت بزرگترین بازار بلور فروشان در شوش تهران را شاهد باشیم و شاید اگر نمایندگی های فروش کارحانه ها در شوش وجود نداشتند، بازار بلور خرید و فروش کرج قدرت بیشتری داشتند.

قیمت محصولات بلور کاوه

ارزان سرای بلور در اراد کریستال

مجموعه اراد کریستال با حذف مواردی چون مکان دفتر، محل انبار سوله و… که در خرید و فروش هیچ تاثیری ندارند و تنها باعث افزایش قیمت نهایی برای خریداران می شود در تلاش است تا بتواند بلور و شیشه تولید داخلی را با کمترین قیمت ها به دست خریداران برساند و در این امز نیز تاکنون بسیار موفق عمل نموده است.

در این مجموعه تنها به فروش محصولات شرکت بلور و شیشه کاوه بسنده نشده است بلکه تلاش کرده ایم تا از همه تولیدات ایرانی از برند های شناخته شده چون بلور نوری تازه و اصفهان تا نام های کمتر اشنایی چون زنگان، لرستان، شوگا، همدان، گمین، بلورک، شهریار و… می توانید خرید کنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

لیست قیمت بلور اصفهان

لیست قیمت بلور اصفهان اسفند ماه۱۴۰۲

لیست قیمت بلور اصفهان همراه با موجودی برای خرید از کارخانه در اسفند ماه۱۴۰۲ را …