مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
شنبه , اردیبهشت ۸ ۱۴۰۳
خانه / بلور ایرانی / بهترین مارک بلور ایرانی در بازار بلور فروشان
قیمت بلور اصفهان

بهترین مارک بلور ایرانی در بازار بلور فروشان

بهترین مارک بلور ایرانی در بازار بلور فروشان شوش و صالح اباد تهران که از بزرگترین مراکز فروش بلور در کشورمان می باشند چیست؟ ایا می توان انواع بلور و کریستال ایرانی را با قیمت مناسب در انجا یافت یا هزینه های اجازه مغازه سبب افزایش قیمت این محصولات می باشد؟

تنوع محصولات و ظروف بلور و شیشه که توسط کارخانه های ایرانی تولید می شوند امروزه به حدی رسیده است که هر خریداری را بتواند با هر سلیقه ای اعم از ارزان قیمت و کیفیت دار و جنس های زیبا و شکیل را پاسخگو باشد لذا فروشندگان ان نیز در بازار بلور فروشان بیشتر می باشد.

بهترین مارک بلور ایرانی

بهترین مارک بلور ایرانی و کریستال بازار چیست

اگر قصد خرید برای اشپزخانه را دارید و انتخاب خود را برای خرید محصولات ایرانی گذاشته اید و می خواهید از میان تنوع بسیار بالایی کالا ها برای اشپزخانه نیز اجناس بلور و کریستال را انتخاب کنید اما نمی دانید انواع مارک و تولیدکننده های در ایران کدام کارخانه می باشند با ما همراه باشید.

بهترین مارک بلور ایرانی

تولیدکننده بلور در ایران

در کشور مان برای تولید ظروف بلور و شیشه ای مربوط به اشپزخانه می توان به کارخانه های بزرگ زیر اشاره داشت که بازار بلور ایران را در دست دارند. البته قابل تذکر است که بیان داشته باشیم کارگاه های کوچکی نیز مشغول فعالیت هستند اما سهم کمی در مقابل بهترین مارک بلور ایرانی از بازار دارند.

بهترین مارک بلور ایرانی

کارخانجات تولیدی کریستال ایرانی

کریستال با توجه به اینکه مواد اولیه مختلفی برای تولید ان به کار گرفته می شود و ازسمتی دیگر نیز دستگاه های ان با هزینه های بالاتری نسبت به بلورجات باید خریداری شود لذا کارخانه های کمتری مشغول به فهالیت بر روی تولید ان می باشند.

  • جهان کریستال
  • زرین کریستال
  • کریستال فونیکس
  • کریستال نوری تازه

بهترین مارک بلور ایرانی

کدام برند بلور قیمت مناسبتر دارد

برای پاسخ به این سوال که کدام کارخانه از تولیدکننده ظروف بلور و شیشه با قیمت مناسب می باشد در ابتدا باید منظور خود را از واژه با قیمت مناسب مشخص کنید تا بتوان بهترین مارک بلور ایرانی را مشخص نمود؟

اگر شما به دنبال خرید بلور های ارزان قیمت می باشید و قیمت صرفا اصلی ترین عامل برای خرید شما می باشد کارخانه بلور کاوه مناسب برای شما می باشد.

خانم های جوان و تازه عروس به دنبال خرید ظروف شیک و زیبا می باشند برای این دسته از خریداران تولیدات کارخانه بلور نوری تازه مناسب ترین گزینه است.

برخی از خریداران هستند که هم کیفیت را خواستار هستند هم قیمت که این دسته بیشتر در زمره تاجران و صادرکنندگان می باشند، برای این مورد از خریداران، محصولات بلور و شیشه اصفهان بهترین گزینه خواهد بود.

بهترین مارک بلور ایرانی

انواع مارک بلور ایرانی ارزان قیمت

به غیر از محصولات شرکت بلور و شیشه کاوه که از قیمت کمتری در مقایسه با بلور نوری تازه و بلور اصفهان می باشند اما می توان از کارخانه هایی که اسم انها را در بالا اشاره داشتیم به عنوان بلور های ایرانی ارزان قیمت نیز اشاره داشت چرا که در برخی موارد نیز حتی تعدادی از محصولات شان از کاوه نیز قیمت کمتری  دارند.

بهترین مارک بلور ایرانی

بررسی محصولات کریستال و بلور تولید شده ایران

اگر بخواهیم نگاهی مختصر بر سابقه ی بلور و کریستال در ایران داشته باشیم باید به این موضوع در اول اشاره داشته باشیم که بلور سابقه ی چند دهه تولید در ایران را دارا می باشد اما کریستال در ایران و تولید ظروف شیشه ای با طرح و تراش خورهده سابقه ی طولانی دارا می باشد.

سابقه تولید ظروف کریستالی و یا ظروف طرح و مدل دار تراش خورده به چندین حدود هزار سال قبل برمی گردد و این در حالی است که با تولید ظروف کریستال با اکسید سرب نیز جز اولین تولیدکنندگان ان در جهان بوده است. برای بررسی کیفیت کریستال ایرانی بهتر است اکنون در مورد تولیدات ان صحبت داشته باشیم و به ظروف بلور و کریستالی که چند سال گذشته تولید شده است چشم پوشی کرده باشیم.

کیفیتی که هم اکنون محصولات بلور و کریستال ایرانی دارا می باشند به گونه ای است که بسیاری از بهترین کشورهای تولیدکننده همچون کشور های هزینه های بسیار سنگینی را برای واردات بلور و بخصوص کریستال وضع نموده است و این موضوع نشان از کیفیت بالایی ای تولیدات ایرانی دارد.

بهترین مارک بلور ایرانی

مزیت خرید کریستال و بلور ایرانی چیست

متاسفانه اگر به بسیاری از خانم های جوانی که می خواهند سرویس های خود ظروف را از بهترین مارک بلور ایرانی بخرند به این مورد اشاره می کنند که اجناس ایرانی بی کیفیت هستند و ظروف خارجی از کیفیت بالایی برخوردار می باشد.

  • سرویس پذیرایی بلور و کریستال
  • سرویس چای خوری
  • سرویس جهیزیه کریستال
  • سرویس های دکوراسیون

در یک توضیح مختصر در مورد کیفیت کار بلور و کریستال ایرانی این می باشد که اگر کیفیت بهترین کارهای کشور چک و فرانسه را ندارند اما کیفیتی بسیار بهتر از اجناس اسیایی دارا هستند. خرید بلور و کریستال تولید شده در ایران مزیت های بسیاری می تواند داشته باشید که چند مورد از انها اشاره می کنیم.

  • اشتغال و کارافرینی بیشتر
  • تولیدات داخلی حمایت ایرانی دارند
  • هزینه خرید کمتر در مقایسه با بلور های خارجی
مهم ترین مزیت خرید اجناس ایرانی در این است که اگر یکی از سرویس ها شما شکست می توانید به راحتی ان ظروف را خریداری نموده و جایگزین کنید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

محصولات بلور اصفهان خرید

تولید بلور و کریستال در ایران

تولید بلور و کریستال در ایران امروزه به یک حوزه بسیار سود آور در امر …