مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
شنبه , اردیبهشت ۸ ۱۴۰۳
خانه / بلور / قیمت بلور کاوه سال ۱۴۰۱
قیمت بلور کاوه

قیمت بلور کاوه سال ۱۴۰۱

قیمت بلور اصفهان در سال ۱۴۰۱به گونه ای می باشد که مناسب ترین گزینه برای کسانی شده است که می خواهند به سراغ اجناس حراجی و ارزان قیمت بروند می باشد.

چنانچه تمایل دارید که با محصولات تولید شده در گروه صنعتی شیشه کاوه اشنا شوید و یا لیست قیمت بلور کاوه را داشته باشید می توانید این متن را تا انتها همراهی کنید و هم چنین اطلاعات شما نیز بیشتر گردد.

قیمت بلور کاوه

لیست قیمت بلور کاوه

به روز ترین لیست قیمت بلور ایران کاوه در سال را می توانید از همراهی با مجموعه اراد کریستال بدست اورید که این همراهی شما سروران گرامی هم می تواند از طریق سایت رسمی ما باشد یا اینکه پیچ ایسنتاگرام ما را دنبال کنید و یا با عضویت در کانال تلگرامی ما، از به روز ترین محصولات جدید نیز اطلاع پیدا کنید.

https://www.instagram.com/aradcrystal
https://t.me/aradcrystal

ما در اراد کریستال در تلاش هستیم تا بتوانیم لیست قیمت محصولات بلور و شیشه کاوه را با عکس و قیمت برای شما خریداران عزیز به صور فایل پی دی اف تهیه کرده  و بدون هیچ هزینه ای ان را در اختیار شما قرار بدهیم تا هر خریداری در هر نقطه از کشور که قرار داشته باشد در سریع ترین زمان ان را دانلود و در دست داشته باشد.

قیمت بلور کاوه

شرکت شیشه مظروف یزد

کارخانه بلور کاوه یزد معروف به شرکت شیشه مظروف یزد ز جلمه واحد های فعال گروه صنعتی شیشه کاوه می باشد که می تواند محصولاتی ار تولید کند که ا نظر تنوع و قیمت در میان ظروف نوشدینی ایرانی جایگاه ویژه ای برای همه مغازه داران داشته باشد.

در این کارخانه بیشتر تمرکز برای ظروفی است که در مصارف نوشیدنی به کار گرفته می شوند و قیمت ان نیز پایین ترین نوع خود در کشور می باشد که شما سروران می توانید با دانلود لیست قیمت محصولات شرکت شیشه مظروف یزد از سایر تولیدات این شرکت اطلاع پیدا کند.

قیمت بلور کاوه

قیمت محصولات توسعه بلور کاوه

کارخانه توسعه بلور کاوه در شهر ساوه و در شهرک صنعتی کاوه قرار گرفته است و محصولاتی ار تولید و به بازار عرضه می کند که تا قبل از سال ۱۳۹۹ به کشور واردات می شدند ولی با راه اندازی خطوط تولید انها در این واحد، نه تنها از واردات جلوگیری شد بلکه صاردات و ارزاوری نیز برای کشور به همراه داشته باشد پس اگر می خواهید به تولیدات شرکت توسعه بلور کاوه دسترسی داشته باشید می توانید فایل زیر را دانلود و محصولات را مشاهده کنید.

قیمت بلور کاوه

شرکت بلور کاوه ساوه

اگر از قدیمی های بازار بلور ایرانی می باشد حتما اطلاع خواهید داشت که کارخانه بلور کاو واحد ساوه نیز نامی  شناخته شده می باشد و شاید دلیل نامگذاری این اسم به مکان قرار گرفتن این واحد در شهر ساوه می باشد.

در نظر داشته باشید که کارخانه بلور با شرکت های توسعه بلور و کاوهو تابان در کنار هم می باشند ولی محصولات و کالا های تولید شده در انها متفاوت از هم هست که برای اشنایی بیشتر با تولیدات این قسمت می توانید از فایل زیر که به روز ترین قیمت نیز دارد استفاده کنید.

قیمت بلور کاوه

کارخانه بلور و شیشه تابان

بلورتابان از واحد های تولیدی کاوه می باشد که شاید تنوع بالایی در مقایسه با چند واحد دیگر نداشته باشد اما همان تعداد محصولی که دارا می باشد به گونه ای ست که از مشرتیان بسیار زیادی برخورارد می باشد و برای اطلاع از این کالا ها می توانید لیست قیمت شرکت بلور تابان را در زیر دانلود کنید.

قیمت بلور کاوه

کاتالوگ بلور کاوه

کارخانه بلور کاوه که در شهرک صنعتی کاوه شهر ساوه قرار گرفته است در زمینه تولید ظروف بلوری بسیار پرمصرف فعالیت می کند که می توان به:

  • پارچ های مینی، یخچالی و بزرگ
  • نیم لیوان و لیوان
  • بشقاب برنج خوری و خورشت
  • سالاد خوری، شیرینی و میوه خوری
  • کاسه های سایز ۱۰تا ۲۶

و برای اطلاع از قیمت و عکس کالا ها، فایل زیر دانلود کنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

لیست قیمت بلور اصفهان

لیست قیمت بلور اصفهان اسفند ماه۱۴۰۲

لیست قیمت بلور اصفهان همراه با موجودی برای خرید از کارخانه در اسفند ماه۱۴۰۲ را …