مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
شنبه , اردیبهشت ۸ ۱۴۰۳
خانه / بلور / قیمت بلور اصفهان مرداد ماه۱۴۰۲
قیمت بلور اصفهان

قیمت بلور اصفهان مرداد ماه۱۴۰۲

قیمت بلور اصفهان در مرداد ماه۱۴۰۲ از کارخانه را می توانید در ادامه همین متن در دست داشته باشید تا از به روز ترین موجودی شرکت اطلاع پیدا کنید.

اطلاع داشتن از اینکه قیمت بلور اصفهان در هر ماه تغییر داشته است یا خیر می تواند برای خریداران و فروشندگان بسیار مهم باشند چرا که می توانند در مورد قیمت فروش محصولات موجود در انبار خود تصمیم بگیرند.

قیمت بلور اصفهان

لیست قیمت بلور اصفهان مرداد۱۴۰۲

اگر تمایل دارید که در زمینه خرید و فروش محصولات شرکت بلور و شیشه اصفهان که بدون شک جزو بهترین مارک بلوریجات ایرانی می باشد فعالیت کند و ای نفعالیت شما شامل فروش درب مغزاه، پخش و یا حتی صادرات نیز باشد لذا نیاز به یک منبع همیشه در دسترس برای قیمت محصولات تولید شده در این کارخانه را دارید.

ما در مجموعه اراد کریستال تلاش می کنیم که از به روز ترین سیستم های فروش استفاده کینم تا بتوانیم نیاز خریداران را به بهترین شکل ممکن برطرف کرده باشیم و یکی از انها همین لیست قیمت بلور اصفهان می باشد که به صورت فایل پی دی اف در زیر قرار داده ایم.

قیمت بلور اصفهان

پیچ ایسنتاگرام کانال تلگرام بلور اصفهان

نکته ای را که شما خریدارا نعزیز باید در نظر داشته باشید این است که این متن برای مرداد ماه۱۴۰۲ می باشد و چنانچه تغییر در قیمت محصولات بلور اصفهان داشته باشیم و یا اینکه محصولات جدیدی به خط تولید اضافه شود یا حتی کالای به اتمام موجودی رسیده باشد در این متن قرار داده نشده است.

پیشنهاد ما به شما این است که از کانال بلور اصفهان در تلگرام یا پیچ ایسنتاگرام استفاده کنید تا همیشه به روزترین اطلاعات را نورد این برند داشته باشید.

البته لازم به ذکر است که بیان کنیم با عضویت در کانال تلگرامی مجموعه اراد کریستال شما تنها به قیمت محصولات بلور شیشه اصفهان دسترسی نخواهید داشت بلکه می توانید تولیدات سایر شرکت هایی زیر را نیز در دست داشته باشید.

  • بلور نوری تازه
  • ساکورا گلس
  • این کریستال
  • بلور زنگان پارس
  • مظروف یزد
  • گمین گلس
  • بلور کاوه

https://www.instagram.com/aradcrystal
https://t.me/aradcrystal

قیمت بلور اصفهان

خرید خانواده رزیتا شرکت اصفها گلس

خانواد رزیتا یکی از محصولات قدیمی تولید شده در شرکت بلور اصفهان می باشد. ظروفی که در این برند تولید می شوند شامل کاسه ها می باشند کاسه هایی شیار دار که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند و در دو نوع معمولی و مقوام در برابر حرارت ناگهانی تولید می شوند.

کاسه ۱۳، ۱۶، ۱۸، ۲۱، ۲۴ و دو پارچه و سه پارچه دربدار

قیمت بلور اصفهان

نمانیدگی فروش بلور و شیشه اصفهان

شرکت بلور و شیشه اصفهان تلاش کرده است تا بتواند در اکثر استان های کشور و بخصوص شهر های بزرگ تر، دارای نمایندگی باشد تا این دسته از نمایندگی های فروش بلور اصفهان با بهره گیری از خرید و فروش به صورت حضوری و غیر حضوری استفاده کنند و فروش شرکت بیشتر گردد.

نمایندگی های فروش کارخانه بلور اصفهان مزیت هایی را برای خریداران در شهر خود به وجود می اورند که می توان به چند مورد انها در زیر اشاره کرد:

  • خریدار به راحتی می تواند نیاز خود را برطرف کند.
  • هزینه های حمل و نقل برای خریدار کمتر می شود.
  • مشتری می تواند نمونه ها را از نزدیک مشاهده کند.
  • دغدغه خریداران از کلاهبرداری های اینترنتی نیز کمتر می شود.

پخش بلور کاوه

در مجموعه اراد کریستال تنها محصولات شرکت بلور اصفهان به فروش نمی رسند بلکه تولیدات کارخانه های بلور کاوه نیز برای فروش  و توزیع موجود می باشند که شما خریداران می توانید برای دریافت لیست قیمت و شرایط خرید از کارخانه یا انبار با ما در تماس باشید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

لیست قیمت بلور کاوه

لیست قیمت بلور کاوه فروردین ماه۱۴۰۳

لیست قیمت بلور کاوه در فروردین ماه۱۴۰۳ که شامل شرکت هایی چون ساچی گلس، تابان، …