مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / بلور / پخش عمده بلور ایرانی با قیمت درب کارخانه
پخش عمده بلور ایرانی

پخش عمده بلور ایرانی با قیمت درب کارخانه

پخش عمده بلور ایرانی تولیدات شرکت های بزرگ و کوچک در ایران مانند اصفهان، کاوه و نوری تازه آن هم با قیمت درب کارخانه از افتخارات ما در بزرگترین مرکز فروش اینترنتی ظروف می باشد.

شما خریداران می توانید در سرتاسر و از هر نقطه ایران که قرار دارید با خرید از بزرگترین مرکز پخش عمده بلور ایرانی یک خرید غیر حضوری آن هم با قیمت درب کارخانه را تجربه کنید.

پخش عمده بلور ایرانی

پخش عمده بلور ایرانی اصفهان و کاوه

در بین تولیدات ایرانی که در زمینه ظروف بلور می باشند محصولات دو کارخانه بلور کاوه و اصفهان که متاسفانه همیشه با یکدیگر اشتباه گرفته می شود از محبوبیت و فروش فوق العاده برخوردار بودند.

بلور اصفهان از نظر کیفیت توانسته است در بازار های جهانی نام بلور ایرانی را به عنوان یک رقیب جدی برای بزرگترین تولیدکنندگان آن در اروپا به زبان ها بیاورد و از سویی دیگر نیز بلور کاوه بابت قیمت محصولات باعث شده تا صادرات آن با حجم بالایی برخوردار باشد.

پخش عمده بلور ایرانی

بررسی لیست قیمت بلور کاوه و اصفهان

در ابتدا باید اشاره کنیم که ما نمی خواهیم محصولات این دو شرکت را با یکدیگر مقایسه داشته باشیم بلکه می خواهیم تولیدات این دو کارخانه بزرگ بلور سازی در ایران را در بازار داخل و در مقایسه با نمونه های خارجی بررسی داشته باشیم.

پخش عمده بلور ایرانی

بلور ارزان ایرانی متنوع گروه صنعتی شیشه کاوه

اگر بخواهیم بزرگترین و متنوع ترین تولیدکننده ظروف بلوری ایرانی را نام ببریم باید به گروه صنعتی شیشه کاوه که با ۵کارخانه زیر توانسته است انواع مختلف بلور را تولید و به بازار عرضه داشته باشد.

  • مظروف یزد
  • توسعه بلور کاوه
  • بلور و شیشه
  • بلور شیشه تابان
  • بلور ساوه

از افتخاراتی که می توانیم بدون اغراق برای گروه صنعتی کاوه بیان کنیم این است که توانست کشور را از واردات انواع گیلاس یا جام های پایه دار بی نیاز کند و هم چنین از صادرات آن به کشور های مختلف، ارز اوری خوبی برای کشور به همراه داشته باشد.

اما قیمت بلور کاوه در بین بلور های ایرانی بسیار کم می باشد و این قیمت پایین در کنار تنوع و کیفیت قابل قبول محصولات این شرکت باعث شده است تا بلور چینی نتواند در کشور ما جولان بدهد.

پخش عمده بلور ایرانی

بهترین و باکیفیت ترین مارک و برند بلور ایرانی

در یک کلام و بطور خلاصه بیان می کنیم که اگر به دنبال بهترین و باکیفیت ترین برند و کارخانه تولید بلور در ایران می باشید تنها به سراغ نام کارخانه بلور و شیشه اصفهان مراجعه کنید که اولین تولیدکننده ظروف بلوری نشکن در ایران نیز می باشد.

تمامی محصولات و تولیداتی که مخصوص کارخانه بلور و شیشه اصفهان می باشند در برابر ضربه و حرارت مقاومت بسیار بالایی دارا می باشند و می توانید از قابلمه ها و تابه های آن که البته باید نوع مقاوم آن را انتخاب کنید می توانید در مایکروویو استفاده کنید.

  • قابلمه درب دار سیمین
  • قابلمه پردیس سایز کوچک و بزرگ
  • تایه شبنم
  • تابه پانیذ مقاوم
  • پایه پرند مقاوم
  • تابه شبنم
  • پیتزا خوری نازنین
پخش عمده بلور ایرانی

فروش مستقیم بلور کاوه و اصفهان

امروزه روش های فروش مختلفی از سمت کارخانه برای خریداران در نظر گرفته شده است که هر کدام از آنها می تواند بر اساس شرایط خریدار امکان خرید را برای ایشان به وجود آورد.

در مورد فروش مستقیم بلور کاوه یا حتی بلور اصفهان و نوری تازه باید اشاره داشته باشیم که تنها زمانی صورت می گیرد که سفارش شما خریداران حداقل یک ماشین خاور باشد و هم چنین بر اساس لیست موجودی کارخانه باشد که این لیست توسط نمایندگی رسمی فروش سنتی یا سایت اینترنتی آن صورت می پذیرد.

پخش عمده بلور ایرانی

لینک کانال معرفی محصولات بلور کاوه

محصولات بلور کاوه همانگونه که در بالا به آن اشاره کردیم از تنوع بسیار زیادی برخوردار می باشد و شاید همه محصولات در یک مغازه موجود نباشد. لذا شما خریداران می توانید از کانال زیر که هم فروش و هم معرفی محصولات بلور کاوه را در دستور کار دارد استفاده کنید.

KAVEHGLASSIND@

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

لیست قیمت بلور کاوه

لیست قیمت بلور کاوه فروردین ماه۱۴۰۳

لیست قیمت بلور کاوه در فروردین ماه۱۴۰۳ که شامل شرکت هایی چون ساچی گلس، تابان، …