مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
دوشنبه , اردیبهشت ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / بلور شیشه اصفهان / محصولات بلور اصفهان خرید با قیمت کارخانه
محصولات بلور اصفهان خرید

محصولات بلور اصفهان خرید با قیمت کارخانه

محصولات بلور اصفهان خرید با قیمت درب کارخانه را می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن بدون خارج شدن از شهر و دیاز خود از اراد کریستال داشته باشید.

شاید می توان گفت که اکثر محصولات بلور اصفهان خرید بیشترین کاربرد ان در زندگی روزمره ما می باشد مثلا بریا نمونه می توان به سرو نوشیدنی مایعان سرد و گرم و یا خوردن انواع غذا ها و یا انواع سرویس های پذیرایی اشاره کرد ولی وجود دارد برخی از ظرف های بلوری که بیشترین کاربرد را برای جلوه دادن به نمای منزل یا محل کار می باشد.

محصولات بلور اصفهان خرید

محصولات بلور اصفهان خرید باکیفیت ترین برند ایرانی

یک محصول که در کارخانه ها به ندرت به تولید می رسند انواع گلدان ها می باشند چرا که مصرف بسیار زیادی ندارد و هم چنین موارد کاربرد این ظرف به گونه ای می باشد که شکستنی کمتری دارد و لدا تولید کنندگان نیز کمتر برای تنوع دادن به این محصول اقدام می کنند.

اما در شرکت بلور و شیشه اصفهان نیز از این محصوا غافل نشده اند و در چند مدل به تولید این محصول اقدام کرده اند البته قابل ذکر است که بیان شود، در برخی موارد شاهد بوده ایم که جا کاردو چنگال ها را نیز برخی از خانم های خانه دار به عنوان گلدان نیر استفاده می کنند و مصرف این نوع از کالا بیشتر برای تزینن روی میز یا اینکه در مراسم شادی و عزاداری از ان استفاده کنند.

هم چون سایر محصولات بلور اصفهان نیز گلدان این کارخانه نیز بر اساس استاندارد های بین المللی برای ساخت این ظرف استفاده شده است ولی نوع طرح و نقش های ان را با دیدگاه داخلی طراحی نموده اند.

محصولات بلور اصفهان خرید

بستنی خوری بلور و شیشه اصفهان

اگر شما خانمی خانه دار هستید و یا دارای فروشگاهی می باشید مانند کافی شاپ ها یا بستین خوری های دارای لژ خانوادگی که بیشترین تمرکز شما برای خرید ظروف باکیفیت و زیبا می باشد می توانید بدون شک تنها انتخاب خود را به محصولات بلور اصفهان معطوف کنید.

یکی از تولیدات این شرکت که در پذیرایی ها  بیشترین کاربرد را دارد هست بستنی خوری ها می باشد. بستنی خوری های اصفهان در مدل هی زیر تولید و به بازار عرضه می شوند و قطعا با توجه به اینکه نام این برند در تولید محصولات باکیفیت شناخته شده می باشد نیز توقع می رود که این نوع ظرف نیز مطابق با رعایت استاندارد های جهانی باشد.

  • بستنی خوری زاگرس
  • لاله
  • ویولت
  • ونتی

انواع بستنی خوری تولید کارخانه بلور اصفهان تنها در زندگی روزمره قابل استفاده نمی باشد چرا که کیفیت فوق العاده ای دارد و می توانید حتی از ان به عنوان ظروف پذیرایی استفاده کرد و شما خریداران می توانید از میان ظرح های مختلف این شرکت اقدام به خرید یک مدل یا هر کدام از مدل هایی که دوست دارید بکنید.

محصولات بلور اصفهان خرید

بشقاب های کارخانه بلور اصفهان

اما همه شما خوانندگان این متن می دانید که بشقاب ها چه نقش پر اهمیتی در زندگی ما دارند. کاربرد این نوع از ظروف در هر نقطه از زندگی ما قابل مشاهده است جرا که هر کجا بحث سرو غذا یا خوردن یک نوع کالا باشد نیاز به این نوع ا محصولات می باشد که می تواند از جنس بلور یا هر جنسی دیگر باشد.

بشقاب ها در همه شرکت های بلور و شیشه نقش بسیار مهمی دارا هستند و در فروش نیز سود خوبی را بریا کارخانه به همراه دارند لذا تلاش می کنند یا با تنوع دادن به این نوع از کالا فروش خود را بیشرت کنند یا اینکه، یک خانواده را با بهترین کیفیت یا کمتری قیمت تولید کنند و به بازار عرضه بدارند.

  • پیش دستی ۱۹
  • بشقاب برنج خوری
  • بشقاب خورشت خوری
  • سالاد خوری
  • ماست خوری
  • انواع دیس های گرد و بیضی
  • و….
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت بلور اصفهان

قیمت بلور اصفهان در تهران

قیمت بلور اصفهان و کاوه در تهران چگونه می باشد؟ ایا می توان انواع بلورجات …