مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
پنج شنبه , فروردین ۳۰ ۱۴۰۳
خانه / بلور کاوه / محصولات بلور و شیشه کاوه
محصولات بلور و شیشه کاوه

محصولات بلور و شیشه کاوه

محصولات بلور و شیشه کاوه در مدلهای مختلف و کیفیت بالا تولید و به بازار خرید و فروش بلور عرضه می شوند. این میزان تولید در کنار رنگ و ظرافت که از جمله ویژگی های یک محصول باکیفیت می باشند باعث شده است تا گروه صنعتی کاوه نقش مهمی در بازار بلور ایران داشته باشد.

شاید آن دسته از افرادی که در زمینه بلور فعالیت تخصصی نداشته باشند این تفکر را داشته باشند که شرکت بلور و شیشه کاوه تنها در زمینه تولید بلورجات فعالیت می کند در حالی که این تفکر اشتباهی می باشد.

محصولات بلور و شیشه کاوه

گروه صنعتی شیشه کاوه که دارای سهامی خاص می باشد از بزرگترین تولید کنندگان در صنعت شیشه و بلور در کشور می باشند که سابقه این شرکت به حدود ۳۵ سال قبل باز می گردد. گروه صنعتی شیشه کاوه نه تنها در کشور ایران، بلکه در منطقه نیز شناخته شده است و توانسته در بازار خرید و فروش دیگر کشورها نیز راه پیدا کند.
گروه صنعتی شیشه کاوه در محصولات زیر فعالیت چشمگیری دارد:

  • ظروف بلور و شیشه
  • بطری و جار
  • شیشه تخت
  • کربنات سدیم
  • پتروشیمی
  • قالب سازی و ماشین افزار
  • مواد شیمیایی
  • بلوک شیشه

شرکت بلور و شیشه کاوه

شرکت بلور و شیشه کاوه یکی از زیر شرکت های گروه صنعتی شیشه کاوه می باشد که در زمینه تولید انواع محصولات بلور و شیشه فعالیت می کند. سال تاسیس شرکت بلور و شیشه کاوه، ۱۳۶۲ می باشد. این شرکت که هم اکنون قادر است در سال چیزی حدود ۵۸۰۰۰ هزار تن محصول تولید و وارد بازار کند دارای خطوط تولید بسیار پیشرفته و تکنولوژی به روز می باشد.
جالب است بدانید که این شرکت در بازار خرید و فروش بلورجات داخلی و صادرات نقش موثری دارد و شاید این نقش را تعداد خطوط تولید آن که بیش از ۱۰ عدد می باشد بر عهده دارد.

لیست محصولات بلور و شیشه کاوه

میل پیدا کردن انسانها به سمت تنوع و زیبایی باعث شده است تا این میل به یک دغدغه تبدیل شود و حتی این دغدغه وارد زندگی انسانها شده و بر روی انتخابها نیز تاثیر بگذارد. محصولات بلور و شیشه کاوه نیز در مدلها و طرح های گوناگون تولید و به بازار عرضه می شوند تا بتواند این نیاز را جوابگو باشد. این تنوع محصولات را اگر بخواهیم نام ببریم باید تعداد بسیار زیادی اسم به میان آید اما آنها را بر اساس مدل و خانواده تقسیم بندی می کنیم.

تولیدات بلور و شیشه کاوه بر اساس مدل

  1. لیوان
  2. استکان
  3. کاسه
  4. بشقاب
  5. پارچ
  6. ظروف پایه دار
  7. ظروف بدون پایه
  8. سرویس
  9. دیس
  10. ظروف پذیرایی و جانبی

محصولات بلور و شیشه کاوه

تولیدات بلور و شیشه کاوه بر اساس خانواده

  1. پرنس
  2. گیتی
  3. پرشیا
  4. رومانس
  5. والتر
  6. مروارید
  7. دایانا
  8. مارال
  9. گلرخ
  10. لادن
  11. اورانوس

و تعداد بسیاری دیگر اما موارد فوق از تولید و فروش بیشتری در بازار برخوردار می باشد.

یکی از شاخصه های متمایز شرکت بلور و شیشه کاوه با دیگر برند های این حوزه در این می باشد که این شرکت علاوه بر تولید انواع بلور و شیشه، به فکر تولید لوازم جانبی برای آنها نیز بوده است تا نیاز خریداران را تا حد ممکن جوابگو باشند. برای نمونه می توانیم به لیوان اشاره کنیم. در این شرکت علاوه بر اینکه لیوان بلور تولید می کنند بر روی برخی از این لیوانها نیز طرحهایی را چاپ می کنند و یا اینکه برای برخی دیگر از لیوانها، دسته های پلاستیکی تهیه کرده اند.

محصولات بلور و شیشه کاوه

ویژگی دیگر این شرکت در نوع بسته بندی می باشد. بسته بندی که یکی از عوامل بسیار مهم در امر فروش و بخصوص صادرات می باشد در این شرکت بسیار مورد توجه قرار گرفته است و متخصصان تیم فروش و صادرات شرکت بلور و شیشه کاوه تلاش نموده اند تا زیباترین نوع بسته بندی را تهیه کنند.

محصولات بلور و شیشه کاوه

جهت خرید عمده با قیمت مناسب محصولات بلور کاوه، با ما در تماس باشید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت جدید بلور کاوه

قیمت جدید بلور کاوه

قیمت جدید بلور کاوه را می توانید در کوتاه ترین زمان همراه با اطلاعات کاملی …