مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
شنبه , اردیبهشت ۸ ۱۴۰۳
خانه / بلور / شرکت بلور گمین قزوین
شرکت بلور گمین

شرکت بلور گمین قزوین

شرکت بلور گمین قزوین یکی از کارخانه های ایرانی می باشد که با ورود و فعالیت در صنف لوازم خانگی بلوری توانسته است تا برای عده ای از هم وطنان مسیر شغلی فراهم کند.

اما اگر قصد دارید که از محصولات شرکت بلور گمین اطلاعات  بیشتری بدست اورید یا اینکه می خواهید از نحوه خرید و فروش تولیدات این شرکت از اطلاعات بیشتری بدست اورید با اراد کریستال و خواندن این متن همراه باشید.

شرکت بلور گمین

محصولات شرکت بلور گمین قزوین

محصولا شرکت بلور گمین قزوین را می توانیم در دو دسته کیفیت و قیمت مورد بررسی قرار بدهیم و از حیث این دو بعد به بررسی تولیدات این شرکت می پردازیم.

کیفیت محصولات تولید شده در کارخانه بلور و شیشه گمین را بدون هیچ گونه اغراقی نمی توان با تولیدات برترین و باکیفیت ترین کارخانه های این محصول مانند

  • بلور اصفهان
  • نوری تازه گلس
  • ساکورا
  • کریستال لیزا موری
  • زنگان پارس بلور

مقایسه نمود چرا که کیفیت بسیار پایین تری از این شرکت ها دارا می باشد.

شرکت بلور گمین

لیست قیمت خرید کارخانه بلور شیشه گمین

در بالا به بررسی کیفیت محصولات تولیدی در شرکت گمین که در استان قزوین واقع شده است پرداختیم و در خلاصه می توان گفت که اجناس این شرکت را می توان به درجه ۲یا ۳ رتبه بندی نمود اما اکنون قصد داریم تا از نظر قیمت به بررسی تولیدات این شرکت بپزدازیم.

قیمتی که واحد فروش شرکت بلور روی محصولات خودشان در نظر گرفته اند را می توان به قسمت های ارزانی و حراجی بازار های دست فروش مرتبط دانست چرا که کیفیت کمتر محصولات این شرکت باعث شده است تا قیمت فروش نیز کمتر باشد.

شرکت بلور گمین

مقایسه قیمت بلور گمین و کاوه

شاید متن فوق باعث شده است تا خریداران تازه کار ندانند که قیمت بلور کاوه ارزان تر هست یا تولیدات گمین گلس؟ به صورت واضح و بدون اینکه بخواهیم در مورد مسیله ای دیگرصحبت کنیم باید گفت که در حجم کلی قیمت های محصولات شرکت بلور و شیشه کاوه با توجه به حجم تولیداتش و تنوع محصولاتش باعث شده است تا قیمت های حراجی و دست فروشی بیشتر به تولیدات این شرکت اختصاص داشته باشد.

ولی اگر اطلاعات خوبی از قیمت های بلور گمین داشته باشید و بدانید که چه محصولاتی را در خط تولید دارا می باشد و اینکه تخفیفات خوبی که در مناسبت های مختلف می گذارند را بدانید

می توانید در برخی از ظروف از تولیدات بلور گمین بهترین خرید را داشته باشید.

شرکت بلور گمین

کانال تلگرام محصولات شیشه و بلور گمین

مجموعه اراد کریستال نیز این امکان را برای خریداران شهرستانی فراهم اورده است و هم چون سایر کارخانه های بلور سازی در ایران که برای معرفی اختصاصی هر کدام در تلگرام کانال اختصاصی زده است برای این شرکت نیز همین روند را پیش گرفته است تا خریداران بتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن به عکس همه محصولات تولیدی در این شرکت دسترس داشته باشند.

https://www.instagram.com/aradcrystal
https://t.me/aradcrystal

شرکت بلور گمین

نمایندگی بلور و شیشه گمین

متاسفانه یکی از دلایلی که باعث شده است شرکت بلور و شیشه گمین واقع در استان قزوین هم چون شرکت های:

  • مظروف یزد
  • توسعه بلور
  • بلور کاوه
  • بلور شیشه تابان
  • اصهان گلس
  • بلور نوری تازه

در بازار معروف نباشد و فروش نه چندان بالایی همانند موادر بالا داشته باشند این است که در اکثر استان ها فاقد نمایندگی معتبر می باشند و همین امر باعث می شود تا بنگ داران، پخش کنندگان و بازاری های عمده فروشنتوانند به خوبی از قیمت و محصولات موجود در این کارخانه اطلاع داشته باشند.

شرکت بلور گمین

پخش بلور قزوین

اگر شما در استان قزوین سکونت دارید و در زمینه خرید و فروش عمده یا خرده به صورت مغازه داری فعالیت دارید و قصد دارید تا از همه بلور های ایرانی در کشور خرید داشته باشید و به دنبال یک مرکز پخش و فروش معتبر با تنوع خوب هستید می توانید بر روی مجموعه اراد کریستال حساب ویژه ای باز کنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

لیست قیمت بلور کاوه

لیست قیمت بلور کاوه فروردین ماه۱۴۰۳

لیست قیمت بلور کاوه در فروردین ماه۱۴۰۳ که شامل شرکت هایی چون ساچی گلس، تابان، …