مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳
خانه / بلور / کارخانه بلور گمین تولید ظروف بلور
کارخانه بلور گمین

کارخانه بلور گمین تولید ظروف بلور

کارخانه بلور گمین یکی از شرکت هایی است که در زمینه تولید ظروف بلور و قوری چینی هتلی در ایران فعالیت دارد. معروف و مشهور بودن این شرکت بیشتر به خاطر دو لیوان محک و منصور ارزان قیمت ان می باشد.

لازم به ذکر است اشاره شود که کارخانه بلور گمین تنها در زمینه ظروف اشپزخانه فعالیت ندارد بلکه در موارد متفرقه ای چون انواع حباب برای لوستر، چراغ های خوردویی و یا قالب های شخصی نیز تولید و فروش به بازار را دارا می باشد.

کارخانه بلور گمین

محصولات کارخانه بلور گمین

محصولات کارخانه بلور گمین را اگر بخواهیم بررسی کنیم می توانیم از چند مبحث انها را مورد بررسی نمود که شامل:

  • کیفیت در تولید
  • جایگاه در قیمت گذاری
  • وضعبت در بازار فروش ایران
  • صادرات محصولات

در ابتدا از نظر کیفیت به بررسی تولیدات شرکت گمین اشاره می کنیم.

کیفیت تولیدات این شرکت تقریبا در اکثر محصولات به جایگاه دوم یا سوم می توانند قرار داده شوند اما منظور ما از این رتبه بندی یعنی کیفیت متوسط و قابل قبول هست و البته باید اشاره کرد که در برخی محصولات می توان امتیاز خوب و بسیار خوب  را به انها داد مانند خانواده امگا این شرکت.

لیست قیمت شرکت گمین گلس

اگر به دنبال ان هستید که به روز  ترین لیست قیمت محصولات شرکت بلور گمین را بدست اورید راهی کمی سخت خواهید داشت چرا که این شرکت نمایندگی های فروش در کشور ندارد و شما برای این کار می توانید با ما همراه باشید.

کارخانه بلور گمین

سایت و کانال تلگرامی بلور شیشه گمین

مجموعه اراد کریستال همواره در تلاش است تا بتواند به روز ترین تولیدات بلور و شیشه توسط کارخانه های ایرانی را در اسان ترین راه به خریداران و مردم در سرتاسر دنیا معرفی کنید و یکی از راه هایی که از بهره می برد اینترنت می باشد. لذا کافی است تا با ما همراه باشید تا در کوتاه ترین زمان ممکن از همه اطلاعات و قیمت ها و محصولات جدید اطلاع پیدا کنید.

ARAD CRYSATL

کانال تلگرامی معرفی محصولات بلور گمین
کارخانه بلور گمین

فروش بلور گمین در بازار ایران و صادرات

اگر بخواهیم یک توصیف کلی در مورد بازار فروش بلور گمین انجام بدهیم باید گفت که در مقایسه با برند هایی چون:

  • بلور اصفهان
  • نوری تازه گلس
  • گروه صنعتی شیشه کاوه

فروش کمتری دارا می باشد چرا که توانایی تولید هرگونه محصولاتی را ندارند و هم چنین سابقه این شرکت ها را نیز دارا نمی باشند اما در مقایسه با برند های زیر تقریبا بازار یک سانی دارند و برخی در فروش یک محصول به خوبی عمل کرده اند و برخی در فروش محصول دیگری

  • بلور نومینا
  • بلور شیشه ارک
  • و…
کارخانه بلور گمین

خرید محصولات بلور کاوه

بدون شک همه مغازه دارانی که در زمینه خرید و فروش بلور فعالیت دارند تمایل دارند که محصولات گروه صنعتی شیشه کاوه را که شامل چند صد لم جنس نیز می باشد را به مغازه خود اورده و به فروش برسانند چرا که تنوع بسیار بالا دارا می باشند و از نظر یمت نیز توانایی خرید را برای هر قضری فراهم کرده است هر چند که در برخی مواقع شاهد کیفیت پایین محصولات نیز بوده ایم.

اگر شما نیز تمای دارید تا اطلاعاتی کوتاه هر چند مختصر در مورد قوری چینی مقصود و یا قیمت های این شرکت بدست اوردید می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس بگیرید و خود را از هزینه های اضافی حهت رفت و امد بی نیاز کنید.

کارخانه بلور گمین

پخش بلور ارزان قیمت ۱۰و ۱۵ هزار فروش

روز گاری بود که ارزان قیمت های حراجی نهایتا به ۱۰هزار فروش می رسند اما متاسفانه شاهد این هستیم که شاید کمتر از یک سال این حراجی ها اکنون در اواخر سال ۱۴۰۰ ارزان قیمت ترین انها تبدیل شده است به ده هزار و پانزده هزار فروش.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

لیست قیمت بلور کاوه

لیست قیمت بلور کاوه فروردین ماه۱۴۰۳

لیست قیمت بلور کاوه در فروردین ماه۱۴۰۳ که شامل شرکت هایی چون ساچی گلس، تابان، …