مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
شنبه , اردیبهشت ۸ ۱۴۰۳
خانه / بلور / خرید محصولات این کریستال inn crystal
خرید محصولات این کریستال

خرید محصولات این کریستال inn crystal

خرید محصولات این کریستال inn crystal خانواده های فانتوم و تیتانو ان هم به صورت عمده با مناسب ترین قیمت را از مجموعه اراد کریستال انجام بدهید.

ما در بزرگترین مجموعه پخش و فروش بلور شیشه ای به دنبال عرضه تولیدات باکیفیتی می باشیم که پیشنهاد خرید محصولات این کریستال inn crystal تولید شرکت بلور نوری تازه می تواند گزینه بسیار عالی باشد.

خرید محصولات این کریستال

قیمت خرید محصولات این کریستال  inn crystal

ایا به دنبال قیمت برند این کریستال inn crystal می باشید و نیازمند یک منبع معتبر برای دریافت ان هستید؟ شما می توانید برای دریافت مناست ترین قیمت برای خرید و فروش محصولات این کریستال با ما در مجموعه اراد کریستال در ارتباط باشید.

این مجموعه در راستای معرفی کالا های باکیفیت تولید داخل می تواند بیان داشته باشید که تولیدات این برند یعنی Inn crystal می تواند گزینه ای بسیار مناسب از نظر قیمت برای شما خریدارانی باشد که قصد دارید جنسی مرغوب و باکیفیت را برای پذیرایی از مهمانان خود در نظر بگیرید.

در نظر داشته باشید که روی کارتن و بدنه این ظروف هیچ اسمی از تولید داخل ذکر نشده است و لذا ممکن است که اگر اشنایی با تولیدات این برند نداشته باشید ان را هم قیمت کریستال هایی خارجی به شما بفروشند پس اگر با ما همراه باشید و اطلاعاتی که در اختیار شما قرار داده می شود را به خوبی مطالعه کنید موفق خواهید بود.

لیست خانواده های این کریستال  inn crystal

اکنون که این متن را می خوانید توسط شرکت بلور اصفهان نوری تازه و به صورت قالب هایی انحصاری دو خانواده تیتانو و فانتوم و پارادیسو از محصولات این کریستال تولید و به بازار عرضه می شوند و اگر قصد دارید تا با خانواده هایی جدید از این برند اشنا شوید پس باید همراه همیشگی ما باشید.

خانواده فانتوم و تیتانو هر دو دارای ظروف مشترکی می باشند که شامل سرویس های پذیرایی و موارد زیر هستند:

  • فنجان
  • قندان و شکلات خوری
  • کاسه نیم گود یا میوه خوری
  • قاب یا شیرینی خوری
  • کاسه بزرگ یا اجیل

ضمنا قابل ذکر است که مورد قندان و شکلات خوری فقط به صورت بدون پایه تولید شده و سه مورد اخر نیز هم به صورت پایه دار و هم به صورت بدون پایه به بازار عرضه شده اند.

کانال تلگرامی این کریستال inn crystal

شاید اضافه شدن یک خانواده جدید از این برند برای کسانی که در زمینه خرید و فروش بلور و کریستال ابرانی فعالیت داشته باشند جالب باشد و تمایل داشته باشند که ان را نیز به سبد فروش خود در مغازه نیز اضافه کنند لذا به دنبال جایی هستند که بتوانند در سریع ترین زمان ممکن از این مهم اطلاع پیدا کنند لذا بهترین گزینه می تواند سایت اراد کریستال یا کانال تلگرامی این کریستال inn crystal باشد.

https://www.instagram.com/aradcrystal
https://t.me/aradcrystal

اگر به دنبال خرید محصولات کریستال inn crystal به صورت عمده می باشید می توانید از مجموعه ما کمک گرفته و با مناسب ترین قیمت اقدام به انجام این کار کنید چرا که ما می توانیم به روز ترین موجودی این محصولات را همراه با جدید ترین تولیدات این شرکت به شما عرضه کنیم

بررسی محصولات کریستال ایرانی

کشور اتریش را اگر به سابقه ان در زمینه هنر و صنعت بازرسی کنیم خواهید دید که یکی از کشور هایی است که می توان ان را به عنوان خواستگاه بسیاری از هنر ها دانست. در سال ۱۹۸۰میلادی برند این کریستال یا inn crystal توسط هنرمندان این کشور متولد شد.

اکنون در شرکت بلور نوری تازه و در اواخر سال ۱۴۰۰هجری شمسی این اصالت زیبایی را از کشور های شرق اروپایی الهام گرفته شده و ان را هنر ایرانی تلفیق نموده اند تا شاهد خلق کریستال هایی فوق العاده باشیم.

این کریستال خانواده های پارادیسو فانتوم تیتانو

در سال ۱۴۰۱ ابتدا دو خانواده فانتوم و تیتانو از محصولات inn crystal به بازار عرضه شد که در میان این دو فانتوم از استقبال بهتری برخوردار گردید. اما مدتی بعد خانواده پارادیسو به بازار تزریق شد و بدون شک از فروش بسیار بالایی برخوردار خواهد بود. اگر تمایل دارید که از به روز ترین محصولات تولید شده برند این کریستال اطلاع داشته باشید ما مجموعه اراد کریستال همراه باشید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

لیست قیمت بلور کاوه

لیست قیمت بلور کاوه فروردین ماه۱۴۰۳

لیست قیمت بلور کاوه در فروردین ماه۱۴۰۳ که شامل شرکت هایی چون ساچی گلس، تابان، …