مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / بلور زنگان / قیمت بلور شیشه زنگان در تهران
محصولات شیشه بلور زنگان

قیمت بلور شیشه زنگان در تهران

قیمت بلور شیشه زنگان در تهران را چگونه می توان به دست آورد؟ آیا قیمت بلور زنگان در استان های مختلف متفاوت است؟ چگونه می توان خرید غیر حضوری را از یک سایت فروشگاهی معتبر انجام داد؟

کارخانه بلور شیشه زنگان یکی از کارخانه های برند و معروف در تولید ظروف بلور و شیشه در ایران است که سال ها سابقه درخشانی در این زمینه دارد. نا گفته نماند که کشور ایران دومین کشور تولید کننده ظروف بلوری در جهان است

قیمت بلور شیشه زنگان

قیمت بلور شیشه زنگان در کانال تلگرامی

شاید تلگرام امروزه هم چون اینستا نمی تواند نمایشی بهتری از کالا ها را نشان بدهد یا اینکه در دسترس  همه باشد ولی نکته ای که در کانال تلگرامی وجود دارد این است که می توانید همه نمونه ها محصولات تولید شده در کارخانه بلور زنگان را مشاهده کرد.

کانال تلگرامی بلور شیشه زنگان
ARADCRYSTAL

همچنین مزیت دیگری که در کانال تلگرام ما وجود دارد؛ شما میتوانید همه فایل هایی از قبیل موجودی های انبار، موجودی کارخانه و درصدد تخفیفات را به صورت منسجم و یک جا داشته باشید. البته شاید از دید خریداران، فکر می کنند که تلگرام بسیار به نسبت ایسنتا کاربرد راحت تر و کم هزینه تری هم داشته باشد.

قیمت بلور شیشه زنگان

خرید بلور زنگان صادرات به پاکستان

برای صادرات بلور زنگان به کشور پاکستان و دیگر اقلام ابتدا لازم است اطلاعاتی در مورد وضعیت جعرافیایی، اجتماعی، سیاسی و … این کشور داشته باشیم.

کشور پاکستان جز کشورهای همسایه ایران به شمار می آید که در سمت شرقی و جنوب شرقی ایران قرار دارد و طبیعی است که با کشور ایران قرابت جمعیتی و فرهنگی نزدیکی داشته باشند. جمعیت زیاد این کشور، داشتن مرز مشترک قابل توجه ویژگی های فرهنگی مشابه و .. نکات حائز اهمیتی است که باید مد نظر تجار و بازرگانان ایرانی قرار بگیرد. ایران تنها یک درصد از واردات کشور پاکستان را به خود اختصاص داده است  در حالی  که همسایه دیگر این کشور یعنی چین ۲۴ درصد از کالاهای وارداتی پاکستان را به خود اختصاص داده است؛ این درحالی است که ظرفیت و پتانسیل های خوبی برای فعالیت تجار ایرانی در کشور پاکستان فراهم است.

قیمت بلور شیشه زنگان در تهران ملاک بازار های داخلی و قیمت بلور نگان در بازار جهانی ملاک برای فروش صادراتی قرار میگیرد.

قیمت بلور شیشه زنگان

فروش بلور شیشه زنگان با قیمت کارخانه

نحوه فروش محصولات بلوری هر شرکت با دیگرشرکت های تولید کننده ظروف بلور و شیشه متفاوت است، هرکدام تخفیفات و مزیت هایی متمایز را دارا هستند. کارخانه بلور و شیشه زنگان تخفیف های بسیار مناسبی برای خریداران عمده ای که خرید خود را از درب کارخانه انجام می دهد در نظر می گیرد.

شرکت بلور شیشه زنگان یکی از کارخانه های موفق در زمینه تولید ظروف بلور و شیشه ایران به شمار می آید که در مقایسه با محصولات کارخانه های دیگر از کیفیت خوب و قیمت نسبتا خوبی بر خوردار است. کارخانه بلور شیشه گمین با هدف تولید محصولات ظروف رومیزی آشپزخانه راه اندازی شده است و همیشه در تلاش است که اقلام بیشتری را به خطوط تولید کارخانه وارد کند. عمده محصولات تولیدی این کارخانه ظروف زیر می باشد.

  • نیم لیوان ها
  • لیوان های دسته دار و بدون دسته
  • ظروف  یخچالی گرد و مربعی
  • کاسه های ساده
  • تابه ها و پیتزا خوری
  • اردو خوری
قیمت بلور شیشه زنگان

کارخانه محصولات بلور زنگان

جهت مشاهده محصولات شرکت بلور و شیشه زنگان می توانید با مشاوران تماس ما ارتباط برقرار کنید و در کانال تلگرامی مجموعه آراد کریستال عضو شوید و از آخرین اطلاعات این شرکت و آخرین تولیدات و تخفیفات و قیمت بلور شیشه زنگان در تهران و دیگر استان ها مطلع شوید.

همین نکته بیانگر این است که تولید کنندگان ایرانی تلاش و پیشرفت چشمگیری هم در زمینه طراحی انواع ظروف بلوری و هم از نظرجنس و کیفیت داشته است که توانسته است با محصولات خارجی رقابت داشته باشد

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com