مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
شنبه , اردیبهشت ۸ ۱۴۰۳
خانه / بلور زنگان / نمایندگی کارخانه بلور زنگان تهران
محصولات شیشه بلور زنگان

نمایندگی کارخانه بلور زنگان تهران

نمایندگی کارخانه بلور زنگان در استان های تهران و اصفهان می توانند مناسب ترین گزینه برای خریداران و عمده فروشان شهرستانی باشند.

محصولات شیشه و بلور در مقایسه با انواع کریستال مشابه آن از تنوع بیشتری برخوردار هستند و این تنوع در راستای هر چه کاربردی تر شدن این محصولات در نظر گرفته شده اگرچه که طیفی وسیعی از این محصولات با متریال بلور شیشه به واسطه ظاهر شکیل و خوش نمای خود به عنوان کالاهای تزئینی و دکوری نیز مورد استفاده قرار می گیرند

نمایندگی کارخانه بلور زنگان

نمایندگی کارخانه بلور زنگان

از آنجا که به طور معمول پایتخت هر کشور به لحاظ استراتژیک مرکز انجام درصد بالایی از معاملات و مبادلات می باشد و مدیران بازرگانی کارخانه های زنگان نیز از این موضوع غافل نبوده اند.

 شرکت بلور اصفهان و شیشه زنگان نیز علاوه بر در نظر گرفتن و ایجاد تسهیلات برای تجار و بازرگانان سایر استان ها و شهر ستان ها با نگاه ویژه به پایتخت ایران  با اعطای نمایندگی کارخانه بلور زنگان اقدام به ایجاد شبکه فروش گسترده کرده تا مقدمات دستیابی مشتریان کوچک تر را به بهترین نحو فراهم آورده باشد .

نمایندگی کارخانه بلور زنگان

شرکت بلور زنگان پارس در تلگرام

همچنین اعلام قیمت بلور شیشه زنگان در کانال تلگرامی کارخانه موجبات اطلاع رسانی به موقع و کامل در مورد قیمت روز محصولات را برای نمایندگان و مشتریان آن ها فراهم می آورد. ارائه محصولات موجود در کارخانه به نمایندگی کارخانه بلور زنگان، زمینه ارائه محصولات با قیمت درب کارخانه را برای مشتریانی که محصولات مورد نیاز نیاز خود را از تهران تهیه می کنند نیز فراهم آورده است.

aradcrystal

نمایندگی کارخانه بلور زنگان

صادرات بلور زنگان و گمین

صنعت بلور شیشه به واسطه دلایل ذکر شده در زمره صنایع فعال و  رو به رشد در کل دنیا محسوب می شود و صنعت گران هوشیار و متعهد کشور عزیزمان ایران نیز به واسطه هوشیاری و تعهد خود از این عرصه غافل نمانده و با استفاده از تجارب کهن نیاکان خود در عرصه صنعت شیشه گری و به طور توامان همراه با دنیای مدرن و با استفاده از علم و دانش  روز دنیا و به کار گیری تجهیزات مدرن و پیشرفته شانه به شانه بهترین های این صنعت در دنیا پیش رفته اند تا جایی که امروزه  توانسته اند علاوه بر تامین نیازهای بازارهای داخلی بخشی از تولیدات خود را به کشورهای دیگر نیز صادر کنند.

در سال های اخیر برخی تجار اقدام به خرید بلور ایران صادرات به پاکستان کرده اند که این امر مورد تنها یکی از موارد صادرات این محصول بوده و ادامه این امر می تواند موجبات افزایش تولید و دنبال آن افزایش فرصت های شغلی و رونق اقتصادی را به دنبال داشته باشد.

نمایندگی کارخانه بلور زنگان

بازار بلور شیشه ایرانی

شیشه و بلور از جمله محصولاتی هستند که به واسطه قابلیت آن ها در تهیه و تولید ظروف مورد نیاز عامه مردم به صورت گسترده در تمام دنیا مورد استفاده قرار گرفت هاست همچنین  کیفیت و قیمت قابل قبول این طیف از محصولات  آن ها را در زمره محصولات پر مشتری دنیا قرار داده است . محصولات شیشه بلور در مقایسه با انواع مشابه خود مانند کریستال دارای برتری های ویژه ای هست که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد .

این محصولات با قیمت بسیار مناسب تری به مشتریان ارائه می شوند که همین امر منجر به استفاده گستره این محصولات در زندگی روزمره عامه مردم در سطوح اقتصادی مختلف  شده است.

همچنین این محصولات در مقایسه با انواع کریستال آن به دلیل عدم استفاده از ترکیبات مضر و خطرناک حاوی روی و سرب علاوه بر فراهم آوردن ایمنی و سلامت بیشتر برای استفاده روزانه مصرف کننده ها محصولاتی هستند که که در روند تولید به اکوسیستم و محیط زیست هم  آسیب نمی رسانند و از این رو محصولات بلور شیشه در مقایسه با محصولات کریستال مورد استقبال و تائید دوست داران محیط زیست نیز می باشند .

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com