مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / بلور شیشه اصفهان / فروش عمده بلور اصفهان نوری تازه و کاوه
فروش عمده بلور اصفهان

فروش عمده بلور اصفهان نوری تازه و کاوه

فروش عمده بلور اصفهان نوری تازه و کاوه با قیمت از درب کارخانه و پخش به سراسر ایران توسط بازرگانی بلور و شیشه آراد صورت می پذیرد. جهت اطلاع از جدیدترین محصولات و بلورجات ایرانی می توانید با ما در ارتباط باشید.

خرید بلورجات ایرانی امروزه به حدی در بازار های جهانی بسیار زیاد گردیده است که توجه بسیاری از تاجران و بازرگانی های را به خود جلب نموده است و این امر مدیون دو پارامتر بسیار مهم قیمت و کیفیت می باشند.

فروش عمده بلور اصفهان

کارخانه های تولید کننده بلورجات ایرانی

هنگامی که صحبت از بلورجات ایرانی از کارخانه هایی که در زمینه تولید ظروف اشپزخانه به میان می آید توجه بسیاری از افراد تنها به نام سه کارخانه بزرگ زیر میل پیدا می کند.

  • کارخانه بلور و شیشه اصفهان
  • کارخانجات بلور کاوه
  • کارخانه بلور نوری تازه

هر چند که این سه کارخانه فوق از بزرگترین تولید کنندگان صنعت بلور در اسیا می باشند اما باید این مورد را فراموش نکنیم که تنها این کارخانجات نمی باشند که در زمینه ظروف بلور و شیشه در ایران فعالیت می کنند و می توان به نام های زیر اشاره ای داشت.

  • شیشه مظروف یزد
  • بلور لرستان
  • بلور زنگان
  • بلور ساوه و…

فروش عمده بلور اصفهان

فروش عمده بلور اصفهان

فروش عمده بلور شیشه ااصفهان آن هم با قیمت کارخانه یا همان نمایندگی های رسمی فروش این کارخانه بزرگ و صنعتی که اولین تولید کننده ظروف بلوری نشکن در ایران می باشد به منظور دسترسی همه خریدارانی می باشد که در زمینه پلاسکو و بلورجات فعالیت دارند اما امکان حضور شخصی در اصفهان را ندارند انجام می شود لذا شما خریداران می توانید در هر نقطه از ایران خرید خود را با همان قیمت درب کارخانه انجام بدهید.

کانال تلگرام بلور اصفهان

کانال تلگرام بلور اصفهان

جهت آشنایی با محصولات بلور اصفهان و دریافت جدیدترین لیست قیمت می توانید از کانال زیر استفاده کنید. ISFAHANGLASSIND@

فروش عمده بلور اصفهان

نمایندگی فروش بلور اصفهان

نه تنها در حوزه بلورجات، بلکه برای هر محصولی که قصد خرید آن را داشته باشید اگر بتوانید خرید خود را بصورت مستقیم از نمایندگی کارخانه انجام داد، حس ارامش بخش بیشتری در هنگام خرید برای انسان بوجود می اورد.

مزیت هایی خرید از نمایندگی کارخانه بلور اصفهان و کاوه

  • خرید بلور اصفهان با قیمت های به روز
  • امکان ثبت هر میزان سفارش(تا حداکثر تعداد ممکن)
  • مشاهده جدید ترین محصولات کارخانه و…

فروش عمده بلور اصفهان

فروشگاه اینترنتی بلورجات ایرانی

امروزه با توجه به اینکه مشغل های کاری انسان ها بسیار زیاد گردیده است و از سویی دیگر نیز بالا بودن هزینه هایی چون هزینه های رفت و امد و همچنین ارزشمند شدن زمان برای بسیاری از افراد، بسیاری از خریداران رو به فروشگاه اینترنتی فروش بلور و کریستال اورده اند و خرید بصورت اینترنتی را در اولویت خرید خود قرار داده اند.

بازرگانی بلور و شیشه اراد که با نام تجاری اراد کریستال در حوزه بلورجات ایرانی فعالیت می نماید از جمله فروشگاه های اینترنتی می باشد که در زمینه فروش و پخش عمده انواع بلور اصفهان، کاوه و نوری تازه فعالیت می کند و امکان ارسال بار به هر نقطه از ایران را دارا می باشد.

فروش عمده بلور اصفهان

پخش عمده محصولات کاوه در اصفهان

استان اصفهان در حوزه بلور یکی از فعال ترین استان ها می باشد و همین امر سبب شده است تا بسیاری از افراد بخصوص کسانی که اطلاعات کاملی از کارخانجات بلور ایرانی را ندارد بر این باور باشند که کارخانه کاوه نیز در استان اصفهان مشغول به فعالیت می باشند و برای خرید محصولات کاوه به اصفهان می ایند تا از پخش کنندگان عمده بلور در این استان، بتوانند خرید لازم را داشته باشند.

کارخانه بلور کاوه شامل چند کارخانه برای تولید ظروف بلور می باشد که می توان به نام های زیر اشاره داشت:

  • شیشه مظروف یزد
    واقع در استان یزد و شهرک صنعتی خضراباد
  • کارخانه بلور ساوه
  • کارخانه بلور کاوه
  • توسعه بلور کاوه
    واقع در شهرک صنعتی کاوه شهر اراک

فروش عمده بلور اصفهان

بلور حراجی ۲۰۰۰فروش و ۵۰۰۰فروش

اگر به دنبال خرید بلورجات ایرانی آن هم به عنوان بلور حراجی می باشید و می خواهید مناسب ترین و یا پایین ترین قیمت ممکن در بازار را داشته باشید، بلور کاوه می تواند اولین انتخاب شما برای خرید باشد.

محصولات بلور کاوه که در چند کارخانه بالا به تولید می رسند از نظر قیمت، پایین ترین قیمت را در بازار بلورجات ایرانی دارد اما از نظر کیفیت نیز در پایین ترین حد می باشد. دایره محصولات کارخانجات کاوه به حدی می باشند که می تواند همه ظروف اشپزخانه را در حوزه فروش قرار بدهد.

فروش عمده بلور اصفهان

پخش عمده بلور ارزان قیمت

حال که برای خرید بلور حراجی به سراغ محصولات بلور کاوه امدید که به عنوان بلور ارزان قیمت آن را می شناسند امده اید، انتخاب بک مرکز خرید که دارای مناسب ترین قیمت نیز باشد مهم می باشد.

کدام مرکز فروش می تواند دارای مناسب ترین قیمت ها باشد؟

اینکه شما می خواهید کدام مرکز فروش عمده بلور اصفهان یا کاوه یا نوری تازه را برای خرید و سفارش انتخاب کنید رابطه ی مستقیم با میزان خرید شما خواهد داشت. اگر خرید شما بصورت عمده و خاور به بالا می باشد خرید از نمایندگی های کارخانه می تواند بهترین راه باشد چرا که بصورت مستقیم بار از کارخانه بارگیری خواهد شد.

اما اگر خرید شما بصورت چند کارتن از هر جنس می باشد باید به سراغ مراکز پخش و فروش عمده بروید که خودشان عامل فروش محصولات کارخانه می باشند.

فروش عمده بلور اصفهان

بازرگانی بلور و شیشه آراد، با توجه به اینکه یک مرکز پخش و فروش عمده بلور اصفهان و سایر بلورجات ایرانی و بصورت کشوری می باشد می تواند هم نیاز صادرکنندگان و تاجران و هم نیاز خریداران عمده و خرده را در کشور برطرف کند.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

لیست قیمت بلور کاوه

لیست قیمت بلور کاوه فروردین ماه۱۴۰۳

لیست قیمت بلور کاوه در فروردین ماه۱۴۰۳ که شامل شرکت هایی چون ساچی گلس، تابان، …