مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
چهارشنبه , اردیبهشت ۱۹ ۱۴۰۳
خانه / بلور / قیمت محصولات بلور نوری تازه
قیمت محصولات بلور نوری تازه

قیمت محصولات بلور نوری تازه

قیمت محصولات بلور نوری تازه را می توانید از طریق کاتالوگ تصویری ان به همراه اطلاعاتی اعم از قیمت یک دست یا یک کارتن و سایر مشخصه های لازم برای خرید بدست اورید.

جهت دانلود کاتالوگ یا لیست قیمت محصولات بلور نوری تازه، فایل ان در زیر همین متن قرار داده می شود و شما خریداران، بازرگانی ها، یا صادرکنندگان محترم می توانید جهت ثبت سفارش با ما در مجموعه اراد کریستال در ارتباط باشید.

لیست قیمت محصولات بلور نوری تازه

جهت اطلاع یافت از قیمت محصولات بلور نوری تازه باید حضوری پر رنگ در بازار بلور فروشان داشته باشید و این موضوع شاید برای کسانی که در تهران یا اصفهان مشغول به خرید و فروش ظروف و بلوریجات ایرانی می باشد مسله ای زیاد مهم نباشد ولی برای خریداران در شهرستان ها حتی استان هایی چون قم و اراک که کمترین فاصله را تا تهران دارند قطعا به دست اوردن قیمت نوری تاره کاری بسیار سخت خواهد بود.

یک خریدار باید به بازار بلور فروشان شوش تهران، صالح اباد مراجعه کند با چرخیدن در بازار، به انواع فروشنده ها دسترسی پیدا کند و چنانچه برایشان مقدور باشد در نهایت بتوانند با نمایندگی ها صحبت کنند و این یعنی صرف هزینه و وقت بسیار زیاد برای هر شخصی که بخوصهد بصورت عمده و خرده از ظروف بلور نوری تازه خرید داشته باشید.

قیمت محصولات بلور نوری تازه

کاتالوگ بلور نوری تازه

اما ما در بزرگترین مرکز پخش و فروش بلور اصفهان نوری تازه مجموعه اراد کریستال، توانسته ایم تا با به روز سانی سیستم  فروش و عرضه کالا بر بستر اینترنت مسیر خرید را برای هر فرد تازه کاری نیز به بهترین شکل تغییر بدهیم و خریداران می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن به قیمت محصولات نوری تازه دسترسی داشته باشند.

اکیدا توجه شما را به این نکته جمع می کنم که کاتالوگی که دانلود کرده اید در طول سال یک بار بیشتر ویرایش نمی شوند و ممکن است محصولات جدید نولید شده باشند که هنوز در ان قرار داده نشده است یا اینکه تغییرات قیمتی در بازار داشته باشیم و هنوز هم برای انها ویرایش قبلی می باشد پس راهکاری که ما پیشنهاد می دهیم عضویت در کانال تلگرامی به ای دی و لینک زیر می باشد تا در کوتاه ترین زمان ممکن به اخرین تغییرات قیمتی در کارخانه بلور نوری تازه دسترسی داشته باشید.

قیمت محصولات بلور نوری تازه

کانال تلگرامی محصولات شرکت بلور نوری تازه

جمع شدن همه عکس های محصولات تولیدی در کارخانه بلور و شیشه نوری تازه در کانال تلگرامی سبب می شود تا از یک سو نیازی نباشد تا برای اشنایی اولیه با نمونه کار های این شرکت بخواهید ساعت ها در بازار های شلوغ سنتی قدم بزنید و ایتدا مدل های مختلف را در کانال تلگرامی مشاهده کنید سپس بعد از انتخاب طرح مورد نظر و دریافت قیمت فروش ان، نسبت به خرید ان از فروشگاه های سنتی اقدام کنید.

لینک کانال تلگرامی بلور نوری تازه
NORITAZEHGLASSIND@
قیمت محصولات بلور نوری تازه

نمایندگی های بلور نوری تازه

اولین مرحله از پخش عمده ظروف بلور نوری توسط نمایندگی های رسمی شرکت انجام می شود. این نمایندگی ها که اکثرا در تهران قرار دارند بصورت عمده و سفارش حداقل یک ماشین خاور را قبول می کنند و جهت خرید خرده بار و کارتنی باید به مرکز های پخش و فروش موجود در حومه تهران مراجعه داشته باشید.

قیمت محصولات بلور نوری تازه

پخش عمده بلور نوری تازه

با توجه به بالا بودن قمیت خرید ظروف نوری تازه و کمتر فروش رفتن تولیدات این شرکت در مقایسه با شرکت های زیر، لذا بسیاری از مغازه داران و عمده فروشان در سایر شهرستان ها تلاش می کنند که اقلام تولیدی این کارخانه را بصورت کارتنی و خرده بار از مرکز های پخش خریداری کنند و سرمایه خود را برای خرید محصولات شرکت زیر در چرخش نگه دارند.

  • بلور کاوه
  • شیشه مظروف یزد
  • توسعه بلور کاوه
  • بلور و شیشه
  • بلور تابان
  • بلور اصفهان
  • گیمن گلس
  • رنگان بلور
  • بلور و شیشه شهریار
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

لیست قیمت بلور کاوه

لیست قیمت بلور کاوه فروردین ماه۱۴۰۳

لیست قیمت بلور کاوه در فروردین ماه۱۴۰۳ که شامل شرکت هایی چون ساچی گلس، تابان، …