مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
جمعه , اردیبهشت ۷ ۱۴۰۳
خانه / بلور / خرید بلور شیشه نوری تازه عمده و خرده
خرید بلور شیشه نوری تازه

خرید بلور شیشه نوری تازه عمده و خرده

خرید بلور شیشه نوری تازه عمده و خرد تازه نیز مانند سایر تولیدات کارخانه بلور در ایران که می توان به شرکت های بلور اصفهان، کاوه، گمین اشاره داشت به صورت سنتی و مدرن صورت می گیرد. هر خریداری نیز با توجه به حجم خرید می تواند یکی از این روش ها را انتخاب و اقدام به خرید کند.

آیا میان خرید بلور شیشه نوری تازه با روش جدید و مدرنیته با روش های قدیمی تفاوتی می باشد یا خیر؟ آیا در این نوع روش فروش محصولات کارخانه های بلور سازی، تفاوتی از نظر قیمتی نیز وجود دارد؟ آیا مرکز فروشی وجود دارد که هم به صورت اینترنتی و هم  بصورت سنتی اقدام به فروش بلورجات ایرانی داشته باشد.

خرید بلور شیشه نوری تازه

خرید بلور شیشه نوری تازه به روش اینترنتی

یکی از جدیدترین و مدرن ترین روش های خرید بلورجات ایرانی و خارجی استفاده از فروشگاه های اینترنتی و آنلاین می باشد که در آنها با توجه به اینکه نوع فروش شان بیشتر به صورت تکی یا دستی است می تواند بهترین گزینه برای خانم هایی باشد که می خواهند اقدام به خرید غیر حضوری داشته باشند یا به دنبال محصولی خاص می باشند.

خرید بلور شیشه نوری تازه

بررسی مزیت و معایب خرید آنلاین بلور نوری تازه

از مزیت هایی روش خرید بلور شیشه نوری تازه به صورت اینترنتی و آنلاین می توان به موارد زیر اشاره داشت.

  • امکان مقایسه چند ظرف با هم
  • دریافت اطلاعات ظرف خریداری از ابعاد
  • مراجعه به این فروشگاه ها در هر ساعت از شبانه روز
  • خرید در کوتاه ترین زمان

اما خرید اینترنتی نیز یک معایبی نیز ممکن است به همراه داشته باشد که برخی از آنها شامل موارد زیر است.

  • عدم تطبیق ظرف خریداری شده با ظرف ارسالی
  • نداشتن ظاهر زیبای ظرف در واقعیت با عکس ها مشاهده شده
  • قیمت های به نسب بیشتر به دلیل تک فروشی و…

خرید بلور شیشه نوری تازه

خریداران عمده بلور نوری تازه

اما خریدارانی هستند در سایر شهرستان ها و استان های کشور که با توجه به اینکه در امر خرید و فروش عمده بلورجات ایرانی فعالیت می کنند و همیشه سفارش های آنها به صورت حداقل کارتنی می باشد و نمی توانند از فروشگاه های اینترنتی خرید انجام بدهند لذا مجبور به خرید سنتی می کنند.

این دسته از خریداران نیز اکثرا با گذاشتن وقت و هزینه های بسیار زیادی به بازار بلور فروشان شوش تهران یا صالح آباد مراجعه می کنند و اگر اطلاعاتی در مورد نمایندگی های رسمی فروش نداشته باشند، ممکن است خرید اول خود را متحمل ضرر بشوند.

خرید بلور شیشه نوری تازه

نمایندگی فروش عمده بلور نوری تازه بصورت اینترنتی

اگر شما از خریداران عمده بلور ایرانی اعم از یک کارتن تا بار هایی برای صادرات را دارید می باشید می توانید با ما در بازرگانی حاضر ارتباطی بگیرید تا شما را در کوتاه ترین زمان ممکن به لیست موجودی انبار و کارخانه جویا کنیم و هر میزان خریدی که داشته باشید نیز با همان قیمت کارخانه انجام بدهید.

در این بازرگانی نه فقط تولیدات کارخانه بلور نوری تازه بلکه، سایر کارخانه بلور سازی نیز به فروش می رسد.

خرید بلور شیشه نوری تازه

بلور نوری تازه اصفهان

یک مورد به اشتباه که در میان بسیاری از خریداران شاهد آن هستیم این است که فکر می کنند کارخانه بلور نوری تازه در استان اصفهان قرار دارد لذا بسیاری از آنها، آن را با نام بلور نوری تازه اصفهان نامگذاری می کنند.

این اشتباه نیز در نامگذاری سبب می شود تا بسیاری از مردم، برای خرید تولیدات شرکت نوری تازه نیز به اصفهان مراجعه کنند و خرید خود را به قیمت بالاتری انجام بدهند چرا که کارخانه نوری تازه در تهران می باشد و برای رسیدن بار به اصفهان باید هزینه حمل و نقل پرداخت شود و این هزینه را نیز خریداران از بار خود کم می کنند.

خرید بلور شیشه نوری تازه

کارخانه بلور و شیشه اصفهان استان اصفهان

در استان اصفهان یک کارخانه بلور و شیشه وجود دارد که در زمینه تولید انواع ظروف آشپزخانه در ایران فعالیت دارد. این شرکت که اولین تولیدکننده ظروف نشکن و مقاوم در برابر گرما در ایران است را با نام شرکت بلور و شیشه اصفهان می شناسند و تولیدات این شرکت نیز از بهترین و باکیفیت نوع خود نه تنها در ایران بلکه خاورمیانه می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

لیست قیمت بلور کاوه

لیست قیمت بلور کاوه فروردین ماه۱۴۰۳

لیست قیمت بلور کاوه در فروردین ماه۱۴۰۳ که شامل شرکت هایی چون ساچی گلس، تابان، …