مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
چهارشنبه , اردیبهشت ۵ ۱۴۰۳
خانه / بلور کاوه / فروش عمده بلور و شیشه کاوه
فروش عمده بلور

فروش عمده بلور و شیشه کاوه

فروش عمده بلور با قیمت زیر بازار و درب کارخانه، آماده همکاری با خریداران و فروشندگان این محصول و توزیع آن به سراسر کشور توسط این سایت انجام می شود.

در چند سال گذشته تا به امروز با توجه به تنوعی که در طرح و رنگ اجناس و ظروف بلور و شیشه به وجود آمده است میزان تقاضا نیز برای خرید و فروش آن بسیار بالا رفته است.
در اکثر بازار ها و فروشگاه های سنتی انواع مختلف ظروف بلور و شیشه کاوه و دیگر برند های معروف چون اصفهان و نوری تازه خرید و فروش می شوند. اما اگر قصد داشته باشیم خرید و فروش عمده بلور را انجام بدهیم آیا مراجعه به این بازار ها می تواند گزینه مناسبی باشد؟

فروش عمده بلور و شیشه کاوه

فروش عمده بلور و شیشه کاوه با قیمت مناسب و رقابتی از درب کارخانه در این مرکز فروش اینترنتی آغاز گردیده است تا مسیر فروش و خرید و پخش اینترنتی آن باعث شود آن دسته از فروشندگان عمده انواع محصولات بلور و شیشه که امکان دسترسی به نمایندگی های این شرکت را در اصفهان و تهران ندارند آسان و راحت شود.

در میان انواع ظروف و اجناس بلور، لیوان یکی از آن دسته مواردی است که از پخش و خرید عمده آن می توان به حاشیه سود خوبی دست پیدا نمود چرا که در بازار بسیار مورد خرید و فروش قرار می گیرد.

فروش عمده بلور

بزرگترین مرکز پخش عمده بلور کاوه

بدون شک اولین و بزرگترین مرکز پخش عمده برای هر کارخانه تولید کننده ظروف بلور و شیشه در هر کجای جهان که باشد، نمایندگی های رسمی فروش آن کارخانجات است که برای کارخانه بلور و شیشه کاوه نیز این موضوع پا برجاست. پس اگر قصد دارید بصورت عمده و بدون واسطه یک خرید عمده از محصولات متنوع کارخانه بلور کاوه آن هم با نازلترین قیمت های بازار را داشته باشید، باید به درب کارخانه و سپس نمایندگی های آن مراجعه کنید.

آیا کارخانه بلور و شیشه کاوه، در تمامی استان ها نمایندگی فروش دارد و می توان برای خرید عمده به انها مراجعه نمود؟

جواب این سوال خیر می باشد. اما چرا کارخانجات بلور و شیشه، اقدام به راه اندازی نمایندگی در سایر شهرها نکرده اند تا بتوانند محصولات تولید شده در کارخانه خود را بصورت مستقیم از طریق نمایندگی فروش به بازار های سراسر ایران وارد کنند تا فروش بیشتری داشته باشند؟

  1. هزینه هایی که باید بابت کرایه مغازه و انبار پرداخت شود
  2. هزینه استخدام نیرو برای دفاتر نمایندگی

از مهم ترین عوامل برای سوال فوق می باشند. از طرفی دیگر نیز شرایطی که برای اخذ نمایندگی بلور و شیشه کاوه وجود دارد موجب شده است تا تعداد افراد کمتری برای اخذ نمایندگی در سایر استان ها اقدام کنند.

فروش عمده بلور

فروش اینترنتی محصولات بلور کاوه

اگر شما در زمینه پخش عمده در استانی باشید که نتوانید هر زمان به این نمایندگی ها مراجعه کنید تا از آخرین موجودی انبار و یا تغییر قیمت ها اطلاع پیدا کنید چه کاری باید انجام بدهید تا از ضرر های پنهانی در امان ماند؟

فروش اینترنتی، امروزه با گسترش اینترنت، یکی از راه های تامین انواع محصولات بلور و شیشه کاوه می باشد و با عضویت در شبکه های اجتماعی و یا سایت های معتبر شرکت های پخش، همواره می توانید از آخرین اطلاعات تولید و فروش کارخانه اطلاع پیدا کنید.

لیوان بلور و شیشه کاوه

شرکت بلور و شیشه کاوه نیز به واقع توانسته است به بهترین شکل به این نیاز پاسخ بدهد و برای تولید لیوان بلور چندین خط را در نظر گرفته است که هر کدام از آنها تنوع مختلفی از لیوان را تولید می کنند.

فروش عمده بلور

انواع لیوان بلور و شیشه کاوه

  • لیوان بدون دسته و دسته دار
  • نیم لیوان بدون دسته و دسته دار
  • فنجان کوچک و بزرگ
  • گیلاس و لیوان های پایه دار
  • استکان
    میزان تنوع تولید لیوان در این کارخانه به گونه ای می باشد که برای مشاهده نام و شکل های مختلف از آن، باید یک کاتالوگ در دست داشت و در زمان مناسب نسبت به بررسی و انتخاب آنها وقت گذاشت.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

محصولات کاوه لوکس

محصولات کاوه لوکس بلور قیمت خرید

محصولات کاوه لوکس را می توان باکیفیت ترین تولیدات شرکت بلور کاوه در نظر گرفت …