مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
شنبه , اردیبهشت ۱ ۱۴۰۳
خانه / بلور / محصولات کارخانه بلور لرستان نومینا
محصولات کارخانه بلور لرستان

محصولات کارخانه بلور لرستان نومینا

محصولات کارخانه بلور لرستان که با برند نومینا نیز به بازار عرضه می شود در مقایسه با تولیدات شرکت بلور گمین از کیفیت بالاتری برخوردار است ولی قیمتی نیزبیشتر می باشد.

شرکت شیشه لرستان نومینا را به عنوان یکی از برند های مورد استفاده برای بخشی از محصولات خود انتخاب کرده است و کارخانه لیوان نومینا در سال های اخیر به یکی از موفق ترین های این حوزه تبدیل شده است.

محصولات کارخانه بلور لرستان

قیمت خرید محصولات کارخانه بلور لرستان نومینا

قیمت خرید محصولات کارخانه بلور لرستان در مقایسه با سایر برند های تولید کننده محصولات بلورو شیشه درایران قیمتی به نسبت معقول است و همین مورد به یکی از نقاط قوت این برند تبدیل شده است. شرکت بلور لرستان قیمت خرید محصولات خود را به صورت دوره ای شبکه های اجتماعی در گروه های مخصوص به خود اعلام و اطلاع رسانی می کند .

با توجه به کیفیت بالا در کنار ظاهر بسیار شکیل و زیبای این محصولات برای بسیاری از مصرف کننده ها این سوال پیش می آید که مارک نومینا ساخت کدام کشور است و پاسخ این سوال قاطعانه و با افتخار  تولید داخلی، تولید ملی، تولید ایران است.

محصولات کارخانه بلور لرستان

برترین برند های تولید کننده بلور ایرانی

در سال های اخیر تولید کننده های فعال در حوزه تولید شیشه و بلور با ارائه برندهای مختلف که همه این برند های توانسته اند با ارائه کیفیت هایی مطابق استانداردهای روز دنیا توانسته اند جایگاه مناسبی را در میان برترین تولید کننده های محصولات بلور در دنیا و به خصوص در منطقه به خود اختصاص دهند.

از جمله برترین برند های تولید کننده محصولات بلور کریستال در ایران می توان به:

  • شیشه بلور کاوه
  • شیشه مظروف یزد
  • بلور تابان
  • بلور شیشه نوری تازه
  • شیشه بلور لرستان
  • بلور گمین قزوین
  • اصفهان گلس
  • بلور زنگان غیره اشاره کرد .

با توجه به تقاضای گسترده مصرف کننده های محصولات بلور صنعتگران و کار آفرینان با ارزیابی جوانب و ابعاد مختلف و دخیل در روند کسب موفقیت پروژه راه اندازی خطوط تولید محصولات شیشه و بلور اقدام به راه اندازی کارخانجات و خطوط تولید محصولات ان در استان های مختلف کردند.

محصولات کارخانه بلور لرستان

صادرات بلور از ایران با اراد کریستال

با توجه به موفقیت های چشم گیر تولید کننده های ایرانی با برند های مختف بخش قابل توجهی از نیازهای بازارهای داخلی تامین و همچنین با توجه به کیفیت قابل توجه و قابل رقابت با نمونه های مشابه خارجی و قیمت های بسیار رقابتی این محصولات تولید داخلی این تولید کننده ها توانسته اند بخشی از محصولات خود را به بازارهای خارجی و به خصوص کشورهای همسایه صادر کنند.

یکی از محصولاتی که به واسطه کاربرد های زیاد  و استفاده گسترده توسط عموم مردم در سال های اخیر بسیار مورد توجه صنعتگران و کار آفرینان داخلی قرار گرفته است محصولات شیشه بلور اصفهان است. ورود صنعتگران ایرانی به حوزه تولید محصولات بلور پیامد ها و موفقیت های چشمگیر قابل توجهی برای صنعتگران، کار آفرینان، تجار و بازرگانان و در نهایت اقتصاد کشور به دنبال داشته و دارد.

محصولات کارخانه بلور لرستان

پخش و فروش بلوریحات ایران ارزان قیمت

یکی از دغدغه های مسئولین و مدیران ارشد کشور در سال های اخیر اشتغال زایی، خود کفایی، ایجاد رونق اقتصادی و به تبع آن ارتقای سطح کیفی زندگی مردم کشور بوده است  و در راستای نیل به اهداف ذکر شده به اقدام به سیاست گذاری هایی در راستای حمایت از تولید داخلی و ارائه تسهیلات ویژه جهت اشتغال زایی در حوزه های مختلف کردند.

در روند اشتغال زایی و در امر تولید و راه اندازی خطوط تولیدی محصولات مختلف همچون اولین گام نیاز سنجی بازار و ارزیابی نیازهای داخلی کشور و اقدامات مناسب در راستای پاسخگویی به این نیازها و به صورت توامان ایجاد فرصت های شغلی جدید می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

لیست قیمت بلور کاوه

لیست قیمت بلور کاوه فروردین ماه۱۴۰۳

لیست قیمت بلور کاوه در فروردین ماه۱۴۰۳ که شامل شرکت هایی چون ساچی گلس، تابان، …