مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
جمعه , اردیبهشت ۷ ۱۴۰۳
خانه / کریستال خارجی / فروش کریستال لیزا موری خانواده الیزه و ورسای
فروش کریستال لیزا موری

فروش کریستال لیزا موری خانواده الیزه و ورسای

فروش کریستال لیزا موری خانواده الیزه و ورسای که محصولی بدون سرب است با قیمت درب کارخانه به سرتاسر کشور توسط مجموعه حاضر انجام می شود.

در بین کریستال هایی که در بازار به پخش می رسند فروش کریستال لیزا موری به خاطر قیمت و کیفیت عالی که دارا می باشید بسیار زیاد است.

فروش کریستال لیزا موری با قیمت عالی

اگر قصد خرید سرویس کریستال را برای جهیزیه دارید می توانید هم نمونه های خارجی و هم ایرانی را در بازار های سنتی و  در ویترین مغازه ها مشاهده کنید اما بدانید که امروز کریستال های ایرانی بدون شک و با اطمینان خاطر حتی قابل رقابت بهترین کریستال دنیا یعنی چک می باشد.

یکی از بهترین کریستال هایی که در کشور هم اکنون تولید می شود کریستال لیزا موری است که تحت نظارت کارخانه بلور و شیشه نوری تازه می باشد. این مدل دارای خانواده های زیر می باشد و تقریبا به غیر از ایندکس همه آنها دارای سرویس پذیرایی می باشد که کامل ترین آنها برای ورسای و الیزه است.

  • رنسانس
  • الیزه
  • ورسای
  • پالادیوم
  • ایندکس

خرید کریستال لیزا موری و بلور ساکورا از فروشگاه معتبر

در سال ۱۳۹۹، شرکت بلور نوری تازه تلاش کرده است تا بتواند زنجیره خرید محصولات کریستال را برای خریداران اسان تر نماید و محصولاتی بلور را دقیقا مشابه با کریستال ها تولید کند که به خانواده ساکورا و مدل های زیر نامگذاری شده اند.

  • ویلا
  • امپریال
  • ارامیس

حتما مراقب باشید که بلور ساکورا را در بازار به جایی کریستال لیزا موری به شما به فروش برسانند البته اگر سرویس های پذیرایی آن را خریداری کنید این اتفاق نمی افتد چرا که محصولات تولید در شرکت بلور نوری تازه بصورت جداگانه می باشد.

بهترین برند کریستال ایرانی در بازار

در هنگام خرید ظروف کریستال به دلیل بالا بودن قیمت آنها در مقایسه با بلور و شیشه بهتر است ترجیحا و حتی الامکان یک خرید حضوری دار تجربه کنید و یا اگر قصد خرید از فروشگاه یا سایت آنلاین را دارید به دنبال معتبر ترین آن باشید حتی اگر قیمت کمی بالاتر باشد چرا که ضمانت در ظروف کریستال بسیار مهم می باشد.

در ادامه ما به معرفی برخی از برند ترین تولیدکنندگان ظروف و مارک های کریستال در ایران اشاره خواهیم داشت.

  • آراد کریستال
  • جهان کریستال
  • کریستال لیزا موری

خرید ظروف بلور و کریستال در رنگ های مختلف

یکی از امیتاز هایی خاصی که ظروف بلور و کریستال دارا هستند این است که نه تنها از تنوع مختلفی برخوردار می باشند بلکه در رنگ بندی های گوناگونی نیز به بازار عرضه می شوند. البته در کنار رنگ بندی نیز می توان به خاصیت کا ربا طلا و نقره بر روی بدنه این ظروف نیز اشاره داشت.

همه این موارد سبب شده است تا امروزه خرید و فروش و استقبال از این ظروف بسیار زیاد شود که خریداران می توانند برای خرید مدل های شیک و جداب البته ساده آن به نمایندگی های رسمی کارخانه مراجعه داشته باشند.

البته در نظر داشته باشید که تمامی ظروف کارخانه به صورت سفید می باشد و همه رنگ بندی ها و طلا کاری ها در کارگاه ها انجام می شود پس اگر قصد خرید دارید بهتر است کمی در بازار های بزرگ و معتبر بلور فروشان گشنی بزنید تا بر اساس سلیقه خود انتخاب در خرید داشته باشید.

مزیت و برتری کریستال بر بلور چیست

با یک گشت ساده و حتی کوچک در بازار های سنتی خواهید دید که در کنار ظروف بلوری که به فروش می رسند کریستال ها نیز به عنوان رقیبی جدی برای این ظروف با حجم بالایی و توسط فروشندگان متعددی به خرید و فروش گذاشته می شود اما کریستال چه مزیتی بر بلور دارد که این همه طرفدار دارد.

  • شیک بودن کریستال ها بر ظروف بلوری
  • به روز بودن کریستال ها حتی با گذشت زمان
  • خوش پسند بودن این ظروف حتی برای سخت گیرترین سلیقه ها
  • درخشندگی و زیبایی ظروف که هم می توان از انها در ویترین استفاده نمود هم برای پذیرایی
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید محصولات این کریستال

خرید محصولات این کریستال inn crystal

خرید محصولات این کریستال inn crystal خانواده های فانتوم و تیتانو ان هم به صورت …