مرکز خرید و فروش انواع شیشه و بلور
چهارشنبه , اردیبهشت ۵ ۱۴۰۳
خانه / بلور / شرکت بلور لرستان لیوان نومینا
شرکت بلور لرستان

شرکت بلور لرستان لیوان نومینا

شرکت بلور لرستان یکی از اولین کارخانجات تولیدی محصولات شیشه و بلور در ایران است. این گروه تولیدی اولین با در دهه  ۷۰ محصولات تولیدی خود را به بازارهای داخلی عرضه کرد.

امروزه محصولات در زمره تولیدات ارزان قیمت داخل به شمار می رود و به واسطه کیفیت بسیار بالا و طراحی بسیار شکیل خود در کلاس محصولات شیشه بلور لوکس طبقه بندی می شود. این شرکت به واسطه برخورداری از تیم تحقیق و توسعه  بازار متشکل از متخصصان زبده در طی این سال ها ارزیابی نیازهای بازار را در اولویت برنامه های کاری خود قرار داده است و به منظور تامین نیازهای مختلف بازار و پاسخگویی به طیف وسیع سلیقه مصرف کننده ها سیاست جدیدی در پیش گرفت.

شرکت بلور لرستان

خرید و عمده تولیدات شرکت بلور لرستان

گروه تولیدی شرکت بلور لرستان با در نظر گرفتن اولویت بندی های متفاوت اقدام به ارائه و عرضه محصولات خود با نام های تجاری مختلف کرد. از اولویت بندی های مختلف این گروه تولیدی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • محصولات شکیل، ظریف، مرغوب و لوکس دکوری و کادویی
  • اجناس کاربردی متنوع و با کیفیت
  • ظروف کاربردی ارزان قیمت

لازم به ذکر است که در همه موارد ارائ مرغوب و با کیفیت سرلوحه سیاست گذای های این گروه تولیدی معتبر بوده و هست. به عنوان مثال در بازار بزرگ شیشه بلور اصفهان در منطقه های شوش و صالح آباد فروشنده ها در اغلب موارد با توجه به نیاز، سلیقه و بودجه مشتریان یکی از برند های فوق الذکر را به عنوان بهترین گزینه پیشنهاد می دهند.

شرکت بلور لرستان

محصولات بلور نومینا لرستان

بلور ایران نومینا یکی از برند های زیر مجموعه های گروه تولیدی لرستان است که با تمرکز بر اولویت های کاربری و کیفیت و در نهایت قیمت ارزان طراحی، تولید و به بازار عرضه شده است. بر اساس گزارشات نمایندگی بلور لرستان در بازار بلور فروشان از پر فروش ترین محصولات بلور شیشه لرستان به شرح زیر می باشند:

  • اردو خوری پرل، خزر ساده بدون پایه، خزر مشبک بدون پایه
  • بشقاب تخت و گود کریستال
  • تابه ۰۰۲ درنا دیس بزرگ ساده ،کوچک، متوسط
  • کاسه خورش خوری، ۲۰ ، کاسه کوچک برگ
  • و انواع مختلف لیوان از قبیل لیوان دسته دارد آلاله، آنیس، محک که یکی از پر فروش ترین ها است. لیوان منصور، دایموند، نیو جرسی، سونیا، الیزابت و در نهایت نیم لیوان دسته دار هانتر.
شرکت بلور لرستان

خرید عمده تولیدات کارخانه شیشه لرستان

تجار و فروشندگان به منظور خرید عمده محصولات و حتی مصرف کننده های نهایی می توانند با مراجعه به سایت و یا کانال تلگرامی کارخانه بلور لرستان به لیست محصولات بلور شیشه لرستان و لیست قیمت خرید عمده از درب شرکت دسترسی داشته باشند و در جریان آخرین و به روز ترین اخبار تولیدات، قیمت ها و شرایط ویژه فروش این محصولات قرار بگیرند.

شرکت بلور لرستان

کانال تلگرامی سایت اینترنتی شرکت بلور لرستان

هر چند که در کشور ما ماسفانه شاهد فیلتر برخی از شبکه های اجتماعی که در سرتاسر جهان منابعی در امد می باشند بوده ایم ولی سایت های اینترنتی همیشه توانسته اند یکی از اصلی ترین راه های ارتباطی ببین خریداران و تولید کننده ها باشند و لی باید در نظر داشته باشد که در سایتر سمی شرکت ها بیشتر محصولات و اطلاعات کلی می باشد و برای خریدارا عمده و صادر کنندگان می باشد.

اگر شما قصد دارید که چند دست لیوان نومینا و دیگر محصولات بلو لرستان را خریداری کنید بهتر است تا از فروشگاه های انلاین خرید کنید چرا که برای خرید از کارخانه باید حداقل یک ماشین خاور ۴ تنی سفارش داشته باشید.

شرکت بلور لرستان

پخش بلور گمین و لرستان

مجموعه اراد کریستال درت لاش است تا بتواند در کوتاه ترین زمان مسیر خرید بلوریجات ایرانی را برای خریداران به کمترین زمان ممکن برساند تا نیاز شما مصرف کننده های عزیز را به اجناس ایرانی ارزان قیمت به کمترین زمان کاهش بدهد

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
علیرضا صادقی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09134329871
تلگرام: aradcrystal@
فیس بوک: ...
گوگل پلاس: ...
توئیتر: ...
پست الکترونیکی: aradcrystal@gmail.com

مطلب پیشنهادی

لیست قیمت بلور کاوه

لیست قیمت بلور کاوه فروردین ماه۱۴۰۳

لیست قیمت بلور کاوه در فروردین ماه۱۴۰۳ که شامل شرکت هایی چون ساچی گلس، تابان، …